חברת MazeBolt תספק הגנה לתשתיות אתרי הממשלה

על פי פרסומי החברה, היא תספק הגנה לאתר הממשלה Gov.il נגד מתקפות מניעה. הממשלה כבר עשתה שימוש במוצרי החברה במהלך מערכת הבחירות האחרונה.

 

חברת MazeBolt תספק הגנה מפני מתקפות מניעה (DDOS) מבוססות בוטים לאתרי הממשלה Gov.il. כך עולה מפרסום של החברה. הפתרון שמציעה החברה שימש גם במערכת הבחירות האחרונה לצורך סימולציית התקפה על אתרים הקשורים למערכת הבחירות.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

התקפות DDOS באמצעות בוטים מסוגלות להגיע לנפחי תעבורה גדולים ולהשבית אתר של ארגון או חברה. אחת הסיבות למתקפות מניעה גדולות היא שהאקרים מחזיקים רשתות בוטים גדולות, מבוססות על מחשבים של אנשים פרטיים. על מנת להצליח בכך, ישנה שרשרת אספקה המפרנסת תעשייה שלמה. יש כאלה שפורצים למחשבים ומתקינים תוכנה לשלוט עליהם, יש כאלה שמפתחים ממשקי שליטה על הרשת ויש כאלה שמוכרים את הרשת או חלקים ממנה לצורך תקיפה לפי זמן. בנוסף, ישנם האקרים שמבצעים את התקיפה בפועל.

סיבה נוספת קשורה לניצול פרוטוקולים כמו NTP (להלן - NTP amplification) או אחרים, על מנת להגיע לרוחב-פס גדול שיחסום את מערך ההגנה הקיים בארגון. בסופו של דבר, כאשר הארגון מותקף יש צורך להבדיל בין בוטים לאנשים אמיתיים, ובין תעבורה לגיטימית לזדונית. זאת, על מנת לא לפגוע במוניטין של החברה (חסימת גולשים אמיתיים).

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית