פאלו אלטו נכנסת לשוק הSD-WAN

https://youtu.be/4dU7dIfQ0Ic

פאלו אלטו השיקה שני מוצרים חדשים - אחד להגנה של תחנות קצה (Cortex XDR) ושני להגנת תווך התקשורת (Prisma Access). גרסת ה-2.0 של Cortex XDR היא פלטפורמת האיתור והתגובה היחידה בתעשייה הפועלת בשילוב נתוני endpoint, רשת, וענן. כמוצר ה- XDR הראשון והמוביל בשוק, Cortex XDR 2.0 ממשיך להרחיב את הגדרת הקטגוריה עם תוספת של נתוני צד שלישי לניתוח ולחקירות, למטרת מניעה, איתור, חקירה ותגובה בפלטפורמה מאוחדת אחת, שאין שנייה לה.

"בעזרת Cortex XDR, יצאנו לחסל את השטחים המתים שנוצרו על ידי שימוש במוצרים לא מאוחדים, ולעזור לארגונים לעצור את המתוחכמת שבהתקפות. תוך 9 חודשים, Cortex XDR אפשרה לארגונים להפחית את מספר ההתראות פי חמישים, ולחקור במהירות של פי שמונה, מה שבסופו של דבר מסנן את רעשי הרקע ומאפשר לאנליסטים להתמקד באיומים הקריטים ביותר" אמר היום לי קלריץ', סגן נשיא ומנהל המוצר הראשי בפאלו אלטו נטוורקס, על הבמה בכנס השנתי של החברה בברצלונה. "עם הוספת נתונים של צדדים שלישיים, יצירת פלטפורמה אחידה, ושיפור אבטחת ה-endpoint ב- Cortex XDR 2.0, אנו משביחים אף יותר את כוחה של הפלטפורמה ומרחיבים את יכולות המניעה, הגילוי, החקירה והתגובה שלה בסביבתה הכוללת של קהל הלקוחות".

עם השקת יכולות SD-WAN ו-DLP חדשות ב-Prisma, פאלו אלטו נטוורקס מציגה את הפלטפורמה המקיפה ביותר של ה-Secure Access Service Edge כיום. כפתרון SASE שלם, Prisma Access מספקת שירותי רשת ואבטחה מקצה לקצה מפלטפורמת ענן שמופצת ברחבי העולם. אימוץ טכנולוגיית הענן והגברת ניידות המשתמשים שינו באופן מהותי את האופן בו יש לבנות תשתיות רשת ותשתיות אבטחה. הביקוש הארגוני ליכולות מבוססות ענן של SASE הגדירו מחדש את אדריכלות הרשת הארגונית.

"ככל שהיישומים מועברים מהענן כך המשתמשים הופכים ליותר ויותר ניידים, וארגונים נאלצים לחשוב מחדש על האופן בו הם פורסים רשת ואבטחה," הסביר קלריץ'. "כדי לחבר ולאבטח ארגונים כעת ובעתיד, אנו מאמינים כי רשת ואבטחה חייבים להתכנס בענן. בשונה מגישות מסורתיות ל- SD-WAN אשר מתפשרות על אבטחה, ומספקות ביצועים בלתי צפויים כאשר המשתמשים ניגשים ליישומי ענן, Prisma Access מספקת מוצר SD-WAN פשוט, מאובטח ואיכותי".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית