הסגמנטציה מגיעה לענן

פורסקאוט טכנולוגיות הכריזה על פתרון סגמנטציה מבוסס ענן. פתרון Forescout eyeSegment יסייע לארגונים להאיץ פרויקטים של סגמנטציה ברשת, יענה על הצורך לאבטח אפליקציות חיוניות, ימזער את החשיפה הגוברת שמייצרים מכשירי IoT, ויגביל את אפשרויות התנועה הרוחבית של איומים ואת טווח הפגיעה שלהם בטופולוגיית רשת שטוחה (Flat Network).

"הדרישות מארגוני האבטחה של היום הן גדולות מאי פעם. תוקפים מוכיחים פעם אחר פעם את היכולת שלהם לנצל את ההיקף ההולך ומיטשטש של הרשת הארגונית, ולבצע תנועה ללא הפרעה לרוחב רשתות", אמר מייקל דה-סזארה, מנכ"ל ונשיא פורסקאוט טכנולוגיות. "eyeSegment מחזיר לצוותי האבטחה את השליטה. הצורך להבין מה נמצא ברשת הוא חלק מה-DNA שלנו, ואנו משתמשים בגישה זו של "ויזביליות קודמת לכל" כדי להעניק ללקוחות שלנו יתרון אל מול התוקפים, עם סגמנטציה אמיתית המקיפה את כל הרשת הארגונית".

Forescout eyeSegment מאפשר לארגונים להגדיר ולהטמיע סגמנטציה מלאה של הרשת, וכך לאבטח רשתות ארגוניות מורכבות, הכוללות משרדים, מרכזי נתונים, ענן ו-OT. eyeSegment מספק את היכולות הבאות:

"Arista ממנפת את העקרונות שלנו לרשתות בענן כדי לספק עמידות ואוטומציה לרשתות בקמפוסים. הצמיחה בהיקף מכשירי ה-IoT וההתרחבות בפעילות הקוד הזדוני, מייצרות השפעה מהותית על פעילות של רשתות ארגוניות, שקיפות ואבטחה. השילוב בין היכולת של Arista EOS ו-CloudVision ליצור תשתית קוגניטיבית של הקמפוס, יחד עם שקיפות המכשירים והשליטה במדיניות של פורסקאוט, מאפשר ללקוחות המשותפים להטמיע סגמנטציה לרוחב הארגון כולו ושליטה גרנולרית במכשירים", אמר ג'יישרי אולל, נשיא ומנכ"ל Arista Networks.

"מדיניות המיקרו סגמנטציה של VMware NSX נועלת אפליקציות חיוניות כדי להגיע לרמת אבטחה של Zero Trust בסביבות ענן ציבורי ופרטי. אנו נרגשים לגבי היכולת של eyeSegment לקבץ מכשירים שונים באופן דינאמי, לפי ההקשר העסקי שלהם. יש לו את היכולת להאיץ יצירה של  מדיניות הסגמנטציה בעזרת שקיפות עמוקה אל זרמי התעבורה בין קבוצות של מכשירים, ללא תלות בנקודת החיבור עצמה. יחדיו, VMware ופורסקאוט מספקות סגמנטציה מקיפה כדי להשיג אבטחת Zero Trust לרוחב הארגון כולו: מהקמפוס, דרך IoT וטכנולוגיה תפעולית, ועד למרכזי נתונים וענן", אמר ניקהיל קלשיקר, סגן נשיא ניהול מוצר NSX, VMware.

"PwC מסייעת ללקוחות לתכנן, לעצב ולהפעיל רשתות מתוך נקודת מבט עסקית, מלמעלה למטה, כדי למנוע את ההתרחבות של מדיניות ופתרונות שאינם פועלים יחדיו. בנוסף לויזביליות הרחבה אל מכשירים שמספקת פורסקאוט, היא מספקת באמצעות eyeSegement יכולות מפתח, כולל הבנה של תבניות התקשורת ברשת מנקודת מבט עסקית, והיכולת לבצע סימולציה ולשפר מדיניות סגמנטציה בטרם הפעלת האכיפה. יכולות אלה מאפשרות להאיץ פרוקטים של סגמנטציה ולהפחית סיכון נוסף עבור לקוחותינו", אמר דון אוניל, מנהל אבטחת סייבר וייעוץ פרטי, PwC.

"סגמנטציה היא אחד הטרנדים החמים כיום, אבל כיצד ניתן להטמיע סגמנטציה במציאות בה קיים IoT? פורסקאוט מטפלת בצורך הזה באמצעות eyeSegment, מערכת שהיא בעצם "כפתור הזנקה" לתכנון ועיצוב סגמנטציה המקיפה את הארגון כולו. היא מאפשרת לארגונים לשרטט את מצב הבסיס לגבי מה מתקשר עם מה, ולהבין מה מתחולל בכאוס הרשת שנוצר מההיקף וממגוון המכשירים המרושתים שפועלים בה", אמר פרנק דיקסון, סגן נשיא אבטחה ואמון, IDC.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית