חברת סטארט-אפ מעוטף עזה זכתה בתחרות חדשנות

YOUTILIGENT הישראלית זכתה במענק של חצי מיליון דולר בתחרות החדשנות של קונגרס WIC. הכסף ישמש אותה לפתיחת חברת בת סינית שתפעל בסין

 
חברת סטארט-אפ מעוטף עזה זכתה בתחרות חדשנות

צילום: מתוך אתר חברת YOUTILIGENT

חברת הסטארט-אפ הישראלית YOUTILIGENT, המשתתפת בתוכנית SAP.iO Foundry TLV, הודיעה כי זכתה בסך של 500,000 דולר בתחרות החדשנות של קונגרס WIC. הזכייה תשמש אותה להקמת חברת בת סינית שתפעל באחד ממרכזי החדשנות של ממשלת סין.

הטכנולוגיה של YOUTILIGENT מזהה באמצעות למידת מכונה את ה"חתימה" המיוחדת של כל פעולה חשמלית במכשיר קצה, ומאפשרת לדעת מה נצרך באיזו מידה ובאיזה אופן, להבין מתי לחדש מלאי, לבצע תחזוקה או תיקון ועוד. הפתרון מתבצע בדרך של "פלאג אנד פליי", שאינו דורש התערבות כלשהי בחומרה, ובכך מתאים כמעט לכל מכשיר המחובר למערכת החשמל.

אלכסה גורמן, סמנכ”לית בכירה בחברה וראש Foundries SAP.iO ב-EMEA “אנחנו מאוד גאים בזכייתה של YOUTILIGENT בתחרות WIC ומצפים לראות את החברה ממשיכה להביא הישגים, לגדול ולהצליח".

קונגרס WIC מתמקד בחיזוק קשרים בין חברות סיניות ובינלאומיות העוסקות בטכנולוגיות מתקדמות והתחרות עצמה מעודדת טכנולוגיות ייחודיות לפעול בסין עבור השוק הסיני, באמצעות הקמת חברות סיניות המבוססות על פתרונות חדשניים שנוצרו במדינות אחרות.

בשלבי המיון המוקדמים של תחרות החדשנות שנערכו בישראל, התמודדו 50 סטארטאפים ישראלים, ולחצי הגמר שנערך בסין הגיעו 34 נציגות מ-11 מדינות. כל אחת הציגה עצמה לחבר שופטים בזמן קצוב של 10 דקות. לשלב הגמר עלו 10 חברות, שבע סיניות, אחת אמריקנית, אחת גרמנית וחברת YOUTILIGENT הישראלית, שקטפה את המקום השלישי.

החברה גייסה 1.5 מיליון דולר מקרן קורנרסטון ונצ'ר פרטנרס (Cornerstone Venture Partners) ורשות החדשנות, ומשתתפת בסבב הראשון בתכנית ה-Foundry של SAP.io - זרוע ההשקעות של חברת SAP. החברה הוקמה על ידי אביחי בליצקי, ואדים חשנסקי ואביב לוין, ופועלת ממתחם SouthUp  בקיבוץ ניר-עם שבעוטף עזה.