פורטינט רוכשת את חברת enSilo

קן קסי, מייסד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט - יחצ

פורטינט הכריזה היום על השלמת רכישתה של enSilo, חברה פרטית המתמחה באבטחה מתקדמת של נקודות קצה, אשר בסיסה בסן פרנסיסקו, קליפורניה. פרטי העסקה לא נמסרו. הרכישה מרחיבה את מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט ומחזקת את פתרונות אבטחת נקודות הקצה ואבטחת הרשת של החברה, הניתנים ללקוחותיה, באמצעות אבטחה מתקדמת של נקודות קצה.  

קן קסי, מייסד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט: "עם הפיכת ארגונים עסקיים למרושתים יותר והתרחבות הפעילות הדיגיטלית החל מהענן ועד למחשוב נקודות הקצה ול-IoT, אפשרויות התקיפה הדיגיטלית התרחבו בצורה אקספוננצילית ומניעתן הפכה למורכבת הרבה יותר. ציד איומים  (Threat Hunting)ידני ופתרונות אבטחה נקודתיים אינם יעילים בניהול ואבטחת הסביבות החדשות הללו. במקום זאת, יש לשלב בין הרשת לבין האבטחה ולבצע תגובה מתוזמרת (אורקסטרציה) לאירועים ואוטומציה של פעולות כדי לאפשר בלימת איומים מתקדמת במהירות הרשת. רכישת enSilo מאפשרת לנו להרחיב את מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט על ידי הוספת זיהוי, הגנה, בלימה ותגובה אוטומטיים בזמן אמת כדי להמשיך ולהגן על נקודות הקצה והמידע הנמצא בהן".   

השילוב של פורטינט ו-enSilo יספק פתרון רב עוצמה עבור ארגונים וספקי שירותים בכל גודל. בכוונתה של פורטינט להציע ללקוחות פתרון אבטחתי מקיף המספק יעילות אבטחתית גבוהה באמצעות שילוב של טכנולוגיית זיהוי ותגובה לנקודות קצה (EDR) של enSilo יחד עם פתרון ה-FortiSIEM של פורטינט, עם יכולות ה-FortiInsight UEBA (ניתוח התנהגות משתמשים) של החברה ועם פתרון ה-FortiNAC. שילוב הפתרונות יספק לארגונים נראות שאין שני לה לנקודות הקצה ובקרה דינמית, מתואמת והדוקה של פעילות הרשת, המשתמשים ונקודות הקצה בסביבה שלהם. 

כמו כן, ספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSPs) יוכלו למנף שילוב טכנולוגי זה  לספק שירותי זיהוי ותגובה מנוהלים (MDR) מקיפים ויעילים. בנוסף על כך, enSilo, אשר הייתה שותפה בתוכנית Securiy Fabric-ready של פורטינט עוד טרם הרכישה, מספקת פתרון משלים לפתרונות הפיירוולים של הדור הבא FortiGate, FortiSandbox, FortiSIEM ו-FortiClient Fabric Agent, באופן המאפשר שכבת זיהוי ואכיפה נוספת, המסייעת לארגונים לצמצם אף יותר את זמן הזיהוי, החקירה והתיקון של התקפות זדוניות.  

רועי קתמור, מנכ"ל ומייסד משותף של enSilo: "יחד, enSilo ופורטינט מחויבות לפתור את האתגרים הקשים ביותר של הלקוחות, להגן על נקודות הקצה, תפעולן והמידע הנשמר עליהן. כעת, enSilo תשלב את הגישה מוגנת הפטנט שלה בתחום ההגנה המתקדמת על נקודות קצה, זיהוי, מניעה ותגובה, לאיומים בפורטפוליו האבטחה הרחב של פורטינט".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית