"חימוש מדויק מגיע לתימן כדי לפגוע בישראל"

כך חשף ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח פגישתו עם מזכיר האוצר האמריקני, סטיבן מנוצ'ין. לטענת נתניהו, איראן לא פועלת ליצירת חימוש מדויק רק בסוריה ובלבנון, אלא מעבירה חימוש מסוג זה גם לתימן כדי שתוכל לפגוע גם משם בישראל

 
"חימוש מדויק מגיע לתימן כדי לפגוע בישראל"

ראש הממשלה נתניהו בפתח פגישתו עם מזכיר האוצר האמריקני מנוצ'ין. צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ 

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ב') עם מזכיר האוצר של ארה"ב סטיבן מנוצ'ין, בלשכת רה"מ בירושלים. במהלך הפגישה אמר נתניהו כי איראן מכניסה חימוש מדויק לתימן כדי לעשות בו שימוש נגד ישראל.

ראש הממשלה אמר בפתח הפגישה: "ראשית, אני מבקש לברך את הנשיא טראמפ, את הכוחות המזויינים של ארה"ב ואת העם האמריקני על הפעולה המוצלחת נגד אל בגדדי. טוב שהרוצח הזה קיבל את מה שמגיע לו. אנו נמצאים עדיין בעיצומו של מאבק נגד הטרור, נגד הסונים הקיצוניים בהובלת דאעש, אך גם נגד השיעים הקיצוניים בהובלת איראן ששולחת זרועותיה לכל מקום במזרח התיכון".

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"איראן שואפת כעת להשיג נשק מדויק שיוכל לפגוע בכל מטרה במזרח התיכון בדיוק של 5-10 מטרים. הם מפתחים אותם באיראן ורוצים להציב אותם בעיראק ובסוריה, ולהפוך גם את הארסנל בלבנון, של 130,000 רקטות סטטיסטיות, לחימוש מונחה מדויק. הם שואפים לפתח את זה וכבר התחילו להכניס אותם לתימן במטרה לפגוע בישראל גם משם,, אמר ראש הממשלה.

נתניהו התייחס עוד למאבק נגד דאעש ואמר כי "למרות ההצלחה האדירה אתמול והפעולה נגד מנהיג הארגון, עדיין מוטל עלינו מאמץ כביר במאבק נגד כוחות טרור אחרים ונגד מדינת הטרור – איראן".

"אנו נהנים מתמיכה אדירה מארה"ב במאמצים אלה בשני ערוצים. הראשון, בסיוע הצבאי שארה"ב נותנת לנו בנדיבותה, והשני, במאמצים שאתה והנשיא טראמפ מובילים כל הזמן בהגברת הסנקציות על איראן. לאחרונה הוספתם את הסנקציה נגד הלבנת כספים שנוגעת בבנקים. זהו כלי חזק מאוד בנוסף לאחרים שהטלתם. אני קורא לכם להטיל סנקציות נוספות. אנו רואים בבירור שיכולותיה של איראן להשתמש בתוקפנותה, לפתח את כלי המוות שלה, להפיץ את התנהגותה הזדונית - יכולות אלו מצטמצמות ככל שתחזקו את הסנקציות ותקשו עליהם נגישות למזומנים. אנו רואים את זה בכל רחבי המזרח התיכון", אמר נתניהו.

אולי יעניין אותך גם