FISITA יחבר בין חברות הזנק ישראליות לחברות רכב עולמיות

FISITA יחבר בין חברות הזנק ישראליות לחברות רכב עולמיות

רוג'ר אורדמן, סמנכ"ל שיווק בחברת הסטארט אפ הישראלית אורורה לאבס - יחצ

FISITA, ארגון החברות הבינלאומי למהנדסי מערכות אוטומוטיב ומוביליטי, בחר ברוג'ר אורדמן, סמנכ"ל בחברת הסטארט אפ הישראלית אורורה לאבס, ליועץ טכנולוגיות חדשות (New Technology) של הארגון, אשר הוביל את הקמת קטגוריה זו במטרה לייצר שיתוף פעולה של הארגון עם חברות סטארט-אפ וצירופן לקהילה הבינלאומית של FISITA. בתפקידו כיועץ לארגון, אורדמן יסייע ויקדם שילוב חברות טכנולוגיה חדשניות בארגון וכן יוביל בארגון את יצירת הקשרים ושת"פ בין חברות סטארט-אפ ישראליות לחברות הרכב העולמיות.

מטרת הארגון שמייצג מעל 210 אלף מהנדסי טכנולוגיה ומוביליטי על פני 37 מדינות, 38 איגודי חברים, כולל SAE International בארה"ב ו- VDI בגרמניה וכן 69 תאגידים, הינה יצירת שיתוף ידע בין המפתחים, התעשייה, משרדי ממשלה, אקדמיה וארגוני סביבה ותקינה על מנת לקדם פיתוח טכנולוגי של מערכות רכב ומוביליטי. על חברי ארגון FISITA נמנים מנהלים בכירים מהחברות הטכנולוגיה והמוביליטי המובילות בעולם, בניהן BMW, דיימלר, FCA, פורד, רנו, טויוטה ו- SAIC, אשר פועלים לפיתוח פתרונות מוביליטי בטוחים, ברי-קיימא ובמחיר סביר וכן לקדם את ההתפתחות המקצועית של המהנדסים והמפתחים בתעשייה ברחבי העולם.

לאורדמן ניסיון של מעל עשור בשילוב טכנולוגיות חדשות בתעשיית האוטומוטיב, עבודה ושיתוף פעולה עם יצרניות רכב, בתקופה שבה התעשיה הופכת להיות יותר ויותר מבוססת תוכנה, עם אפיקי הכנסות חדשים.

"FISITA מברכת על הצטרפותו של רוג'ר כיועץ טכנולוגיות חדשות. ככל שתעשיית הרכב ממשיכה להתפתח ולחדש באמצעות רכבים מחוברים ואוטונומיים כולל שירותי מובייל, הניסיון והידע של רוג'ר יסייע בהבנת הצרכים החדשים של התעשייה על מנת להבטיח שרכבי העתיד יהיו בטוחים, מוגנים ואמינים", אמר כריס מייסון, מנכ"ל FISITA. "בנוסף, רוג'ר יסייע לסטארט-אפים ישראלים לקבל במה באמצעות הפלטפורמה שלנו להציג את החידושים הטכנולוגיים החדשים בפני בכירים ובעלי עניין גלובליים מובילים בתעשיית הרכב".

אורורה לאבס, חלוצה בפיתוח תוכנת Self-Healing לתעשיית הרכב, המחובר והאוטונומי ומאפשרת ליצרני הרכב להיות פרואקטיביים בנוגע לארכיטקטורות, תהליכים, ושירותים חדשים בתוכנת הרכב. פתרונות החברה מאפשרים ליצרני הרכב לנטר את תקינות התוכנה על ידי זיהוי, תיקון ועדכון באגים ואנומליות, כולל אימות שורות הקוד ששונו, בהתאם לדרישות הרגולציה.

"זהו כבוד עבורי להתמנות ליועץ טכנולוגיות חדשות, כחלק מהקמת תחום החברות החדש של ארגון FISITA. תיאום בין חברות בינלאומיות מובילות לבין סטארט-אפים חדשניים הינו משמעותי כדי להבטיח לחברות הרכב תובנות לגבי הפתרונות החדשים העומדים לרשותם, להקדים את השינוי בשוק ולשלב בהצלחה חדשנות טכנולוגית. לקחת חלק בתעשיית הרכב כיום ולהבטיח שחברות גדולות וסטארטאפים יוכלו לשתף פעולה מהווה אתגר מרגש. זוהי זכות להיות חלק מ FISITA, ארגון ידוע ומבוסס עם ניסיון של עשרות שנים בקידום פיתוח טכנולוגיות רכב", אמר רוג'ר אורדמן.

אולי יעניין אותך גם