ניסיון פיגוע דריסה נגד כוח מסתערבים באזור רמאללה

רכב פלסטיני ובו צעיר בשנות ה-20 לחייו ממזרח ירושלים, ניסה לדרוס את לוחמי הכוח המיוחד של מג"ב שעסקו בפעילות מעצר מבוקשים. לא היו נפגעים והמחבל נורה ונפצע קשה

הרכב עמו ניסה המחבל לדרוס את כוח המסתערבים. צילום: משטרת ישראל

מחבל פלסטיני ניסה הלילה (ה') לבצע פיגוע דריסה נגד כוח מסתערבי מג"ב במחנה הפליטים אל-אמערי הסמוך לרמאללה. על פי החשד, המחבל פגע עם רכבו ברכב הממוגן של הכוח המיוחד. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי. לא היו נפגעים בקרב כוחות מג"ב, אך נזק כבד נגרם לרכבם.

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

האירוע התרחש במסגרת פעילות של כוח המסתערבים במחנה הפליטים, במהלכה עצרו שני מבוקשים בגין השתייכות לארגון טרור ומעורבות בפעילות טרור. בסיום הפעילות הגיח רכב החשוד לעבר הכוח בניסיון, על פי החשד, לדרוס את הלוחמים. הרכב התנגש, כאמור, בעוצמה ברכב הממוגן של הכוח. הלוחמים זיהו את המחבל מבצע תנועה חשודה ובזמן שהוא אוחז בידו חפץ חשוד, שהתברר לאחר מכן כי מדובר בסכין. הכוח ביצע לעבר המחבל ירי והביא לנטרולו.

המחבל, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, נפצע באורח קשה (על פי גורמי רפואה) ופונה לבית החולים שערי צדק. לאחר האירוע התפתחו במקום הפרות סדר קשות, שכללו יידוי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה לעבר הכוחות, שהשיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית