אירונאוטיקס תספק ללקוח מהותי באסיה מערכות אורביטר 3 -עסקה בהיקף של כ-8 מיליון דולר

צילום: אירונאוטיקס

אירונאוטיקס הודיעה כי בחוזה עם לקוח מהותי באסיה. במסגרת העסקה תספק החברה מל"טים חדישים מתוצרתה, מערכות אורביטר 3,  יחד עם שירותי תמיכה ותחזוקה נלווים כחלק מפרויקט רחב היקף תמורתו תקבל אירונאוטיקס כ-8 מיליון דולרים. ביצוע הפרויקט יכנס לתוקפו לאחר חתימת הצדדים על החוזה באופן מידי ויבצועו יערך כשנה.

המל"ט הטקטי אורביטר 3 הינו מערכת קומפקטית קלת משקל לשימוש צבאי ולצורכי ביטחון פנים, המספקת טווח תפעולי של עד 100 ק"מ ועד שבע שעות של שהות באוויר. אורביטר 3 נושא מטען ייעודי תלת חיישני עם ערוצים לראיית יום ולראיית לילה ובנוסף מאפשר נשיאה של מצלמה תלת חיישנית אלקטרו-אופטית, והוא בעל יכולות טקטיות משמעותיות. זו מערכת שניתנת להרכבה תוך מספר דקות, אוטונומית במלואה, והיא ניתנת לתפעול הן במצב סטטי והן תוך כדי  תנועה. המל"ט משוגר באמצעות משגר ונוחת בעזרת מצנח וכרית אוויר. למל"ט מנוע חשמלי שקט למטרת ביצועים חשאיים שקטים. אורביטר 3 מותאם לסביבה קרקעית וימית ויש לו טביעת רגל לוגיסטית קטנה מאוד. המערכת פעילה ומבצעית על ידי לקוחות בעלי מוניטין בכל רחבי העולם.

עמוס מתן, מנכ"ל אירונאוטיקס אמר כי "העסקה הזו היא המשך ישיר להבעת אמון רב של לקוחותינו במוצרים של אירונאוטיקס. הסכם עם לקוח חוזר הוא תמיד מקור לגאווה ומהווה הוכחה לעוצמה ולאמינות של הכלים המתקדמים שאירונאוטיקס מפתחים ומספקים לכ-70 לקוחות שהם מדינות ברחבי העולם".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית