סלברייט מודיעה שהיא יודעת לחקור כל סוג אייפון ומגייסת 110 מליון דולר

סלברייט מודיעה שהיא יודעת לחקור כל סוג אייפון ומגייסת 110 מליון דולר

צילום: ניר כפרי

סלברייט הודיעה כי קרן הצמיחה IGP חתמה על הסכם להשקעה של 110 מיליון דולר בחברה. להשקעה יצטרפו גם המשקיעים המרכזיים של IGP. מאז 2015, סלברייט צמחה מעבר לפתרונות הליבה שלה בתחום הפורנזיקה הדיגיטלית לטלפונים ניידים, תוך מיקוד האסטרטגיה שלה בהפיכת החברה לספקית המובילה והפלטפורמה המלאה בתחום המודיעין הדיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, 

"ככל שאנו ממשיכים את מסע הצמיחה המוצלח שלנו בשוק המודיעין הדיגיטלי, זיהינו את הצורך לצרף שותף אסטרטגי שיתמוך בחזון שלנו לטווח הארוך והמחויבות שלנו ללקוחותינו", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף של סלברייט. "אנו שמחים להודיע ​​כי לאחר תהליך בחינה קפדני, הצלחנו לבנות שותפות ארוכת טווח עם IGP.

"ההחלטה האסטרטגית של IGP היא ההכרה האולטימטיבית בעמדת ההובלה שלנו, והיא מתקפת את החזון והאסטרטגיה של החברה בשווקי הליבה", הוסיף כרמיל. "שותפות זו תאפשר לסלברייט להאיץ את אסטרטגיית הצמיחה שלה - הן באופן אורגני והן באמצעות רכישות ויצירת ערך משמעותי עבור בעלי המניות שלנו – Sun Corporation, IGP ועובדי סלברייט. אנו בטוחים כי סלברייט תהנה מהניסיון הרב של השותפים ב-IGP בשוק ההון, במיזוגים ורכישות, בטכנולוגיות רלוונטיות ליישומי אנליטיקה ובתחום ה-SAAS".

חיים שני, מייסד-משותף ושותף כללי ואורי ארדה, שותף כללי ב-IGP יצטרפו עם השלמת ההסכם לדירקטוריון סלברייט. "זיהינו את ההזדמנות להתרחבות של סלברייט בתחום המודיעין הדיגיטלי", אמר שני. "התרשמנו מהדרך בה הנהלת ועובדי סלברייט הצליחו לבנות צוות עולמי חזק ומחויב, טכנולוגיה פורצת דרך ובסיס לקוחות גלובלי נאמן, וכן מיצירת הערך המוסף המשמעותי ללקוחות החברה, יחד עם עוצמה מסחרית ברחבי העולם. אנו מאמינים שסלברייט ממוצבת היטב כדי למנף את ההובלה שלה בשוק המודיעין הדיגיטלי במקביל לצמיחה המרשימה שלה. אנו ב-IGP מחויבים להביא את הניסיון, המשאבים הפיננסיים, הנוכחות הגלובלית ומערכות היחסים שלנו על מנת לסייע לחברה להשיג את תוכניות הצמיחה השאפתניות שלה".