בפעם הראשונה בצה"ל: קורס אנליסט מידע וקורס QA

בפעם הראשונה בצה"ל: קורס אנליסט מידע וקורס QA

facebook.com/TikshuvIDF

ביום חמישי הגיעו לסיומם קורס אנליסט מידע הראשון וקורס QA. שני הקורסים היו ייחודים וראשונים מסוגם- קורס אנליסט המידע מכניס מקצוע חדש לצה"ל שעתיד להוביל שינוי, וקורס ה-QA שילב בתוכו מתגייסים חדשים ולוחמים ותיקים לקראת שחרור שלמדו את התחום וזכו במקצוע לאזרחות.

מדברי מפקד מצפן, אל"ם אבי סימון: "אנו נמצאים בעיצומה של המהפכה הדיגיטלית, מהפכה טכנולוגית המשנה את האופן בו אנו חיים ופועלים. מאז ומתמיד, והיום ביתר שאת, פועל צה"ל להשגת עליונות טכנולוגית כחלק מתפיסת היתרון היחסי על אויבנו.

ללוחמים המסיימים קורס QA- לאחר כשלוש שנים של נתינה אולטימטיבית, לעתים עד כדי סיכון חיים, יש לנו הזדמנות נדירה להביע הערכה באופן הפרקטי ביותר ולצייד אתכם בקפיצת מדרגה לקראת הסיבוב הבא. מצדיעים לכם היום על שירות משמעותי ותרומה יוצאת דופן לביטחון המדינה ומאחלים בהצלחה רבה בדרככם החדשה.

ולמסיימי הקורסים שהם דור העתיד של האגף- בסיומן של החגיגות אתם תוצבו ביחידות ויחל פרק ב' של המסע, בשלב זה האחריות הגדולה תוטל על כתפיכם. אנו מאמינים בכם, סמוכים ובטוחים כי הידע והכישורים אשר רכשתם בבסמ"ח יהוו לכם בסיס איתן להצליח במשימתכם ולתרום תרומה ישירה לעוצמתו של צה"ל".