אירונאוטיקס חושפת את אורביטר 3H – מל"ט חדש במשפחת האורביטרים

אורביטר 3H הינו היברידי, המשלב מנוע בעירה ומנוע חשמלי, ושניתן להפעיל את שני המנועים ולהחליף ביניהם בהתאם לצורכי המשימה

אירונאוטיקס חושפת את אורביטר 3H – מל"ט חדש במשפחת האורביטרים

אילוסטרציה: אירונאוטיקס

אירונאוטיקס תחשוף, בסלון האווירי בפריז שיתקיים בשבוע הבא, את המל"ט ההיברידי הראשון שלה: אורביטר 3H. אורביטר 3H משמר את האיכויות של משפחת האורביטר, ומציג פתרון לזמן שהייה ממושך תוך שמירה על הנכסים המבצעיים. 

אורביטר 3H מבוסס על אורביטר 3, שהוא  אחד המלט"ים הטקטיים המתקדמים בעולם. למל"ט יכולות מגוונות המתאימות למבחר רב של משימות ולאחר אלפי שעות טיסה מבצעיות אין ספק כי הוא מספק הצלחות רבות ברחבי הגלובוס. אורביטר 3H לוקח את המל"ט המתקדם צעד אחד נוסף קדימה, בהיותו היברידי, המשלב מנוע בעירה ומנוע חשמלי, ניתן להפעיל את שני המנועים ולהחליף ביניהם בהתאם לצורכי המשימה. יכולת זו מאפשרת להגדיל את זמני שהיית המל"ט באוויר באופן משמעותי, כל זאת תוך שמירה על יכולותיה המצוינות של פלטפורמת אורביטר 3 .

מנוע הבעירה של אורביטר 3H מאפשר את הגדלת זמן השהייה באוויר והוא מסוגל להמריא ולשייט לעבר המטרה, מכל מקום ללא צורך במסלול. זמן הרכבת המל״ט הוא כשבע דקות ובין שאר יכולותיו, מסוגל אורביטר 3H לטוס באופן שקט בגובה של מעל 3,500 לכ-עד 12 שעות שיוט.

בתחילת השנה קבוצת אירונאוטיקס סיפקה לראשונה  את אורביטר 4 - מל"ט הדגל שלה, עבור גורם ממשל. אורביטר 4 הינו מל"ט טקטי מוביל ומתקדם מאוד מבחינה טכנולוגית. אירונאוטיקס  בעלת ניסיון רב בפיתוח והפעלה של מל"טים טקטיים בקטגוריה זו (STUAS ) השקיעה בפיתוחו מיליוני דולרים על מנת לשמור על מטוסיה בקדמת הטכנולוגיה.

אורביטר 4 ואורביטר H3 מבוססים על המבנה האווירודינמי והמאפיינים הייחודיים של משפחת האורביטרים בקטגוריה זו, עם שדרוגים המבוססים על ניסיון החברה ושינויים שהכתיב שדה הקרב המשתנה. המלט"ים בנויים בתצורה של  ארכיטקטורה פתוחה המאפשרת התאמה ייחודית ואופטימלית עבור כל צרכי הלקוח, ולכל משימה. אורביטר 4 יכול לשהות באוויר במשך יותר מ- 20 שעות ובעל יכולת לשאת ולהפעיל שני מטע"דים שונים בו זמנית. למל"ט יכולת נשיאת ואינו צריך מסלול המראה או נחיתה המערכת אידיאלית למשימות יבשתיות וימיות, ביכולתה לשאת מכ"מ סיור ימי  (MPR ) להמריא ולנחות מכל כלי שיט.

עמוס מתן מנכ"ל אירונאוטיקס אומר כי "אנו שמחים לחשוף מוצר חדש ממשפחת האורביטר, אורביטר 3H, מל״ט היברידי המביא בשורה חדשה לשוק המלטים העולמי. מוצרינו צוברים אלפי שעות טיסה והצלחות רבות ואנו לא קופאים על השמרים וממשיכים לקדם מוצרים עם איכויות קצה ופתרונות ייחודיים ללקוחותינו .  אני רואה חשיבות רבה בשמירה על מובילות טכנולוגית   במוצרינו כפי שהיא באה לידי ביטוי במשפחת המלטים והרחפנים. אני צופה שבעתיד הקרוב נראה מספר רב של לקוחות שישלבו מוצרים אלו ויציבו אותם בקדמת זירת הלחימה. אנו פועלים להמשיך ולהוביל את החברה לפריצות דרך טכנולוגיות למען לקוחותינו".

 

אולי יעניין אותך גם