DSIT מישראל מציגה בסינגפור חליפת הגנה נגד איומים תת-ימיים

DSIT מישראל מציגה בסינגפור חליפת הגנה נגד איומים תת-ימיים

צילום:  חברת DSIT SOLUTIONS

חברת DSIT SOLUTIONS מישראל חושפת בתערוכת IMDEX 2019 בסינגפור ערכות סונר רב-שכבתיות המיועדות להגנה על נכסים אסטרטגיים מפני איומים תת-ימיים מידיים לטווחים קצרים וארוכים.

DSIT מתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות להתמודדות עם איומים תת-ימיים, מציגה מערכות מגן מפני פעילות צבאית עוינת, טרור, ניסיונות חדירה, פעילויות בלתי חוקיות, חבלה והברחות על ידי צוללים ושוחים בים או על ידי מפעילי כלי רכב תת-ימיים אוטונומיים או מונהגים מרחוק.

פתרונות החברה כוללים את משפחת מכשירי הסונר SHIELD וכן תחנת פיקוח ופיקוד חופית המיועדת להגן על נכסים אסטרטגיים, נמלים, מפרצים ואתרי חוף  מפני שוחים. מערכות ההגנה האקוסטיות מתאימות לאיומים קרובים או רחוקים, במים רדודים ועמוקים ומיועדות לשימוש צבאות, ארגוני הגנה המולדת (HLS) וגופי אכיפת חוק.

סגן נשיא החברה, חנן מרום, מסביר שהחברה מציגה בסינגפור חליפת הגנה מלאה נגד איומים תת-ימיים המבוססת על ניסיונה הרב בפיתוח מערכות הגנה מבצעיות בסביבות של איומים. המערכות מותאמות לדרישות הלקוח ומתאימים אותן לפלטפורמות שכבר קיימות אצל המפעילים.

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022