חברת UVISION הדגימה "ללקוח באסיה" שני דגמי מל"טים משוטטים

מנכ"ל החברה, נועם לויט, אמר כי ההדגמה בוצעה כחלק מההתרחבות העסקית של החברה באסיה

צילום ארכיון: חברת UVISION

חברת UVISION הדגימה בהצלחה מערכות מל"טים משוטטים ללקוח אסטרטגי באסיה. זו הייתה הדגמה חיה שהציגה כמה מיכולות המערכות לעקוב אחר מטרה ולנעול עליה כדי להשמידה. כן הודגמו  יכולות להפסיק את משימה בשנייה האחרונה ולפגוע במטרות בדיוק רב.

UVISION היא חברה מובילה בתחום החימושים המשוטטים והדגימה ללקוח באסיה שני דגמים של כלי טיס בלתי מאוישים: HERO-30 ו-HERO-400EC. הכלי השני הוא בעל טווח מוגדל, ואילו הראשון הוא כלי קל משקל, בעל רמת דיוק גבוהה ונישא בתרמילו של לוחם אחד. ההדגמה בוצעה בבסיס הבית של הלקוח בנוכחות קצינים בכירים והודגמו יכולות ואפשרויות הפעלת המערכות בתרחישים שונים, כולל החזרת הכלי לבסיסו בעזרת מצנח במקרה של הפסקת המשימה.

מנכ"ל UVISION  נועם לויט מסר כי ההדגמה היא חלק מההתרחבות העסקית של החברה באסיה. לדבריו המערכות הן פשוטות להפעלה ומאפשרות ליחידות קו ראשון להגיב במהירות ולהשמיד כל איום. משפחת כלי הטיס המשוטטים HERO כוללת שבעה כלים למשימות שונות, בעלי טווחים וראשי קרב שונים, כולל פלטפורמה אחת המיועדת לאיסוף מודיעין.

המל"ט המשוטט מאתר מטרות רגישות, עוקב אחריהן ותוקף אותן בדיוק רב. המטרות יכולות להיות כלי רכב, בני אדם, מטרות מבוצרות או משוריינות, כולל טנקים ויעדים אסטרטגיים. הכלים שקטים, בעלי חתימה תרמית נמוכה ומצוידים במצלמות יום/ לילה אלקטרו-אופטיות מיוצבות וניתן לשגרם מהאוויר, מהקרקע ומהים.  

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית