רוה"מ בביקור בתע"א: "מפתחים כאן מערכות נשק עם יכולות מיוחדות שאין לאף מדינה אחרת"

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, ערך ביקור בתעשייה האווירית, שם הוצגה בפניו תערוכה של אמצעים ויכולות טכנולוגיות בפיתוח החברה. "יש פה צבר של מוחות ואנשים מאוד מוכשרים שמפתחים את קצה השפיץ של ההגנה של מדינת ישראל", אמר נתניהו

נתניהו בסיור עם יו"ר התע"א הראל לוקר, מנכ"ל החברה נמרוד שפר ובועז לוי סמנכ"ל ומנהל חטיבת מערכות טילים וחלל (צילום: אריאל חרמוני, משהב"ט)

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, ביקר בתעשייה האווירית. במהלך הביקור, יו"ר התעשייה האווירית הראל לוקר, מנכ"ל החברה אלוף (מיל') נמרוד שפר ובכירים נוספים הציגו בפניו כיוונים להתעצמותה של התעשייה והאופן בו כיוונים אלה יוכלו להועיל לביטחון הלאומי של ישראל.
 
"מפתחים כאן טילים התקפיים שיכולים להגיע לכל מקום במרחב ולכל מטרה. זהו הכוח ההתקפי של מדינת ישראל שהוא חשוב לנו בכל הזירות. מפתחים כאן מערכות נשק עם יכולות מיוחדות שאין לאף מדינה אחרת", אמר נתניהו במהלך הביקור. רוה"מ סייר בתערוכה שהוצגה במקום שכללה אמצעים ויכולות טכנולוגיות בפיתוח התעשייה האווירית. "יש פה צבר של מוחות ואנשים מאוד מוכשרים שמפתחים את קצה השפיץ של ההגנה של מדינת ישראל, החל מלווין מיקרו לוויני שנורה לחלל וכלה בטילים שרק את חלקם אתם רואים כאן מאחורי. החלל הוא תחום ענק שמדינת ישראל נכנסת אליו".
 
 
 
כאשר נשאל על עסקת המטוסים עם קרואטיה, שעל פי הפרסומים ארה"ב מנסה לעכב, ענה נתניהו כי "זה מתנהל בין המדינות. עסקתי בזה אישית, מוקדם מדי לומר כרגע דברים ברורים בעניין הזה. אנחנו פועלים".
 
יו"ר התעשייה האווירית, הראל לוקר, אמר כי "אתה שמעת וראית פה מקצת מהיכולות שלנו, זה מימוש של הג'ניוס היהודי במלוא עוצמתו. התעשייה האווירית יודעת להגיע לטובת עם ישראל לכל מקום שרק תחליט ולכל מקום שאנחנו נרצה. השמיים הם לא הגבול".
 
***
בתמונה: רוה"מ נתניהו, יו"ר התע"א לוקר וסמנכ"ל תע"א ומנהל חטיבת מערכות טילים וחלל בועז לוי, צילום: אריאל חרמוני, משהב"ט
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית