דיווח: סוריה יירטה בטעות מטוס רוסי במהלך התקיפה בלטקיה

רשת RT פרסמה הודעה של משרד ההגנה הרוסי המאשר כי מטוס מדגם אילושיין ועליו 14 אנשי צוות נעלם במהלך תקיפה באזור לטקיה. גורם אמריקני אמר לרשת CNN כי ב"צבא ארה"ב מאמינים כי מערכות ההגנה האוויריות של המשטר הסורי יירטו את המטוס, במהלך ניסיון ליירט טילים ישראלים"

דיווח: סוריה יירטה בטעות מטוס רוסי במהלך התקיפה בלטקיה

ירי מערכות הגנה אוויריות בסוריה (צילום ארכיון: https://sana.sy/?p=815210)

רשת החדשות הרוסית RT פרסמה הודעה של משרד ההגנה הרוסי המאשרת כי מטוס של צבא רוסיה, מדגם אילושיין נעלם במהלך תקיפה שאירעה באזור לטקיה שבסוריה. על המטוס היו באותה עת 14 אנשי צוות. על פי ההודעה, פקחי הטיסה בבסיס האווירי חמיימים "איבדו קשר עם המטוס" וכי מבצע חיפוש נמצא בעיצומו.

ערוץ החדשות האמריקני CNN ציטט פקיד אמריקאי הטוען כי בצבא ארה"ב מאמינים כי מערכות ההגנה האוויריות של המשטר הסורי יירטו את המטוס, במהלך ניסיון ליירט טילים ישראלים שכוונו לעבר מטרות באזור לטקיה. גורם נוסף אישר ל-CNN כי ישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה באזור לטקיה.

אתמול (שני) דיווחו כלי תקשורת בסוריה על מספר פיצוצים שנשמעו באזור לטקיה. סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה, SANA, דיווחה כי הרקע לתקיפה אינו ידוע ואף דיווחה כי ייתכן ומדובר בתקיפה של כוחות מורדים נגד משטרו של הנשיא בשאר אסד.

אולי יעניין אותך גם