רפאל נכנסת לתחום המל"טים: חשפה הצעת רכש לחברת אירונאוטיקס

הרכישה של רפאל וסטולרו את אירונאוטיקס צפויה למחוק את אירונאוטיקס ממסחר בבורסה

רפאל נכנסת לתחום המל"טים: חשפה הצעת רכש לחברת אירונאוטיקס

aeronautics-sys.com

פרסום בכלכליסט חושף כי רפאל ואביחי סטולרו רוצים לרכוש את אירונאוטיקס בסכום של 430 מליוני ש"ח, כמעט הסכום שבו הונפקה החברה בבורסה לפני שנה ב-403 מליוני ש"ח. ניתן להסיק כי מינוי ידידיה, יו"ר רפאל לשעבר, לא היה מקרי, אלא חלק מאותו הליך מכירה לרפאל. אירונאוטיקס הוציאה הודעה לבורסה בנושא.

הרכישה של רפאל וסטולרו את אירונאוטיקס צפויה למחוק את אירונאוטיקס ממסחר בבורסה. עבור רפאל מדובר בחיזוק פוזיציה בחברות הבנות של אירונאוטיקס, כולל בקונטרופ המשותפת לשתי החברות. כמו גם, עבור רפאל תהיה זו כניסה לתחום המל"טים. עבור ממשלת ישראל מדובר במהלך שיקל את ההתמודדות עם עסקאות עתידיות של החברה תחת הכנפיים של רפאל.

מחברת רפאל נמסר:

״כחלק מהרחבת פעילותה ,בעיקר בשווקים הבינלאומיים גם על ידי מיזוגים ורכישות, החליטה חברת רפאל ,יחד עם איש העסקים אביחי סטולרו,להגיש הצעה לרכישת חברת אירונאטיקס בשווי של 430 מליון ש״ח. היכולות של רפאל בתחומי התקשורת,סגירת מעגלי האש וכד׳, בשילוב עם היכולות של אירונאטיקס,  יאפשרו לה להציע ללקוחות בארץ ובחו״ל מערכות מתקדמות עם עלות תועלת מוכחת. כל התהליך כפוף כמובן לאישורי האורגנים המוסמכים של הצדדים ואישורים הנדרשים על כל דין והסכם״.

 

אולי יעניין אותך גם