הזרוע הארוכה מקבלת לשורותיה לוחמים חדשים

"המרכיב הייחודי של שייטת 7 הופך להיות קריטי באופרציות המבצעיות שלנו בתווך הימי", אמר מפקד זרוע הים, אלוף אלי שרביט

www.idf.il

אתמול (רביעי), נערך טקס סיום קורס צוללן מחזור 113, במעגן "דרור" בבסיס זרוע הים בחיפה. הטקס נערך בראשות מפקד זרוע הים, האלוף אליהו (אלי) שרביט, מפקד שייטת הצוללות, אלוף משנה א', מפקד בסיס ההדרכה של זרוע הים, אלוף משנה נ', מפקד בית הספר צוללן, רב סרן י', משפחות בוגרי הקורס ואורחיהם.
 
״את מאפייניה של התקופה בה אנו מצויים אין צורך להסביר, המרחב הגיאופוליטי משתנה באופן מהותי ובקצב מהיר, והדבר אינו פוסח על הזירה הימית", שיתף מפקד זרוע הים, אלוף אלי שרביט. "בזירות כל כך מורכבות, עם דרישה מתמשכת ליכולת פעולה מבצעית, מה שמכנים לעיתים המערכה שבין המלחמות, לחשאיות, ליכולת לפעול מבלי שיודעים על הימצאך שם, לפני בזמן ואחרי הביצוע יש יתרון מוחלט".
 
"עשייתם המבצעית הייחודית של לוחמי שייטת הצוללות - מהווה מרכיב חיוני וחשוב במערכה מתמשכת זו. משימותיה של שייטת 7 מתבצעות בחשאיות, דרכי פעולתה מאפשרות הימצאות במרחבי הפעולה הקריטיים ביותר לזרוע הים ולצה״ל כולו", אמר האלוף שרביט. "בפעילות מתמדת, יצירתית ופורצת דרך - לוחמי שייטת 7 מביאים לידי ביטוי מנעד רחב של יכולות מבצעיות. המרכיב הייחודי של שייטת 7 הופך להיות קריטי באופרציות המבצעיות שלנו בתווך הימי".
 
"מחזור 113, שלושה עשר חודשים של הכשרה מאתגרת, שהעמידה בפניכם מגוון רב של התמודדויות- הן כיחידים ובעיקר כקבוצה, מגיעים לסיומם. אתם מצטרפים אל לוחמי שייטת הצוללות, אל ליבה של עשייה מבצעית חשובה וחיונית מאין כמותה. עברתם שינוי משמעותי ביותר במהלך תקופת ההכשרה, ותחושתי כי אתם מוכנים ובשלים למשימותיכם", סיכם האלוף שרביט. "צאו, צללו, נצחו ושובו בשלום לנמל".
 
פרסום ראשון אתר צה"ל
 
 
 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית