ראדא מקימה חברת בת בארה"ב

ראדא 

ראדא, המפתחת ומייצרת מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן מודיעה על הקמתה של חברה אמריקנית במיזם משותף עם חברת SAZE Technologies LLC מסילבר ספרינג, מרילנד. מטה החברה שתוקם, RADA Technologies LLC, יהיה גם הוא בסילבר ספרינג, מרילנד.

המיזם המשותף של ראדא בארה"ב יתאים את טכנולוגיית המכ"מים הטקטיים של ראדא לדרישות הלקוחות ולתקינה בארה"ב, יקים יכולות ייצור, ויספק שירותי תמיכה ותחזוקה. ובנוסף, החברה תשווק את מוצרי ראדא בשוק הצפון אמריקאי.

וויליאם (ביל) ווטסון מונה לכהן כמנכ"ל החברה בארה"ב - RADA Technologies. החברה תמנף את הידע של מר ווטסון הכולל למעלה מ-30 שנות ניסיון במערכות צבאיות והובלת מערכות מכ"ם ו-C4 בכדי להמשיך ולהתרחב בשוק האמריקני. לפני הצטרפותו ל- RADA Technologies, עבד מר ווטסון ב-L3, וקודם לכן כיהן ב-Leonardo DRS במשך 27 שנים במגוון תפקידים במסגרתם היה אחראי על ניהול עסקי והנדסי. למר ווטסון תואר ראשון בהנדסה מכנית ותואר שני במינהל עסקים.

דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "השוק האמריקני הוא השוק החשוב ביותר לטכנולוגיית המכ"ם שלנו כיום. המכ"מים הטקטיים שלנו נותנים מענה ישיר ל-2 מתוך 6 יעדי המודרניזציה הנוכחיים של צבא ארה"ב, כפי שהוצגו ע"י מפקד ה- Army באוקטובר 2017: הגנה אקטיבית, והגנה אווירית לטווח קצר (SHORAD). הצמיחה המשמעותית שלנו בהכנסות במעל ל-100% ב-2017 באה ממכירות מכ"מים לזרועות צבא בארה"ב. אנו רואים בביצועים אלו אינדיקציה לפוטנציאל הרב שמציע השוק האמריקני לטכנולוגיה ולמוצרים שלנו. אנו מאמינים כי נוכחות בארה"ב באמצעות RADA Technologies תהיה המפתח שלנו להאצת ההתרחבות של מוצרינו בשוק הצבאי הגדול ביותר הקיים היום."

ראדא צופה כי לחברה החדשה יוקנה הסכם ביטחון מיוחד (SSA) ע"י שירות הביטחון של משרד ההגנה בארה"ב עד לסוף 2018. הסכם זה יאפשר לחברה לקחת חלק בתוכניות עיקריות שאמורות לכלול מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן בארצות הברית. אישור סייבר (Cyber Security) עבור המכ"מים הטקטיים של RADA נמצא בתהליך וצפוי להתקבל עד סוף שנת 2018. קו הייצור מתוכנן להתחיל בפעילות לא יאוחר מאמצע 2019.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית