אלביט תספק פתרון מערכתי לחיפוש והצלה עבור מדינה באסיה פסיפיק

החברה זכתה בחוזה בהיקף של 65 מיליון דולר, שיבוצע על פני שלוש שנים. במסגרת הפרויקט, החברה תתקין מערכות איתור מוטסות (Airborne Locator Systems) ומשדרים לאיתור בחירום (Emergency Locator Transmitters) על גבי מגוון מטוסי משימה ומסוקים הנמצאים בשימוש חילות האוויר, היבשה והים של הלקוח

צילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה כי זכתה בחוזה בהיקף של 65 מיליון דולר ממדינה באסיה פסיפיק, לאספקת פתרון מערכתי לחיפוש והצלה. הפרויקט יבוצע על פני שלוש שנים.

במסגרת הפרויקט, וכחלק מפורטפוליו פתרונות הרדיו האוויריים של אלביט מערכות, החברה תתקין מערכות איתור מוטסות (Airborne Locator Systems) ומשדרים לאיתור בחירום (Emergency Locator Transmitters) על גבי מגוון מטוסי משימה ומסוקים הנמצאים בשימוש חילות האוויר, היבשה והים של הלקוח, ובנוסף תספק אלפי מערכות רדיו אישיות לחיפוש והצלה (Personal Survival Radio).

יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה ותקשו"ב, אמר: "אנו מרוצים מהזכייה בחוזה זה לאספקת פתרון כולל לחיפוש והצלה, המעידה על בשלות המערכות שלנו ועל המובילות שלנו בשוק. בהתבסס על הפורטפוליו הרחב שלנו לפתרונות רדיו ותקשורת, הנמצאים בשימוש מבצעי של עשרות צבאות ברחבי העולם, אנו יכולים לספק ללקוחותינו יתרון טכנולוגי ומקווים כי לקוחות נוספים יבחרו אף הם במערכות החיפוש וההצלה הייחודיות שלנו כפתרון המועדף עליהם".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית