אלביט ארה"ב תספק אוויוניקה לגרסה החדשה של מטוס הF/18
בואינג מציגה גרסה חדשה למטוס ה-F/A-18 תחת השם 'בלוק 3'. אלביט ארה"ב תספק את מערכות האוויוניקה לתא הטייס
עמי רוחקס דומבה
| 06/03/2018
הגרסה החדשה של מטוס ה-F/A-18 מבית חברת בואינג יכיל מערכות אוויוניקה של אלביט מערכות ארה"ב. "ההמרה לבלוק III תכלול יכולת רשת משופרת, טווח ארוך יותר עם מיכלי דלק קונפורמיים, מערכת תא טייס מתקדמת, שיפורי חתימה ומערכת תקשורת משופרת. העדכונים צפויים לשמור על F / A-18 בשירות פעיל במשך עשרות שנים קדימה", כותבים באתר navyrecognition .
"המוקד הראשוני של תוכנית זו יאריך את חיי הצי מ -6,000 ל -9,000 שעות טיסה", אמר מארק סירס, מנהל תוכנית ה- SLM. "תכנית SLM תכלול המרות בלוק II לבלוק III, ותאפשר משימות תחזוקה שנועדו לספק למטוס טווח חיים מורחב יותר. כל מטוס כזה יטוס עוד 10 עד 15 שנים, ולכן הפיכתם למטוס הדור הבא היא קריטית".
מערכות הקוקפיט החדשות עוצבו על ידי אלביט מערכות ארה"ב. הן כוללות מעבדי משימה, תצוגת פרופיל נמוך ראש, מסך מגע גדול 10X19 אינץ' באיכות HD עם יכולות תמונה בתוך תמונה, אופטימיזציה של מצב תצוגה טקטי, עיבוד יישומים מתקדמים, ופורמטים מתקדמים לתצוגת חיישני וידאו.
בואינג מציגה גרסה חדשה למטוס ה-F/A-18 תחת השם 'בלוק 3'. אלביט ארה"ב תספק את מערכות האוויוניקה לתא הטייס
הגרסה החדשה של מטוס ה-F/A-18 מבית חברת בואינג יכיל מערכות אוויוניקה של אלביט מערכות ארה"ב. "ההמרה לבלוק III תכלול יכולת רשת משופרת, טווח ארוך יותר עם מיכלי דלק קונפורמיים, מערכת תא טייס מתקדמת, שיפורי חתימה ומערכת תקשורת משופרת. העדכונים צפויים לשמור על F / A-18 בשירות פעיל במשך עשרות שנים קדימה", כותבים באתר navyrecognition .
"המוקד הראשוני של תוכנית זו יאריך את חיי הצי מ -6,000 ל -9,000 שעות טיסה", אמר מארק סירס, מנהל תוכנית ה- SLM. "תכנית SLM תכלול המרות בלוק II לבלוק III, ותאפשר משימות תחזוקה שנועדו לספק למטוס טווח חיים מורחב יותר. כל מטוס כזה יטוס עוד 10 עד 15 שנים, ולכן הפיכתם למטוס הדור הבא היא קריטית".
מערכות הקוקפיט החדשות עוצבו על ידי אלביט מערכות ארה"ב. הן כוללות מעבדי משימה, תצוגת פרופיל נמוך ראש, מסך מגע גדול 10X19 אינץ' באיכות HD עם יכולות תמונה בתוך תמונה, אופטימיזציה של מצב תצוגה טקטי, עיבוד יישומים מתקדמים, ופורמטים מתקדמים לתצוגת חיישני וידאו.