ST Kinetics חושפת כרב"מ שיכול לשהות עד יומיים בשטח

על הכרב"מ אפשר להתקין עמדת נשק, מערכות לניטור חומרים לא קונבנציונאלים, מערכות מודיעין. גרסת ה6*6 יכולה לשאת משקל של 250 ק"ג

armyrecognition.com

תערוכת הנשק בסינגפור חושפת עד כמה הרובוטים הקרקעיים קרובים לשדה הקרב. הJaeger 6 הוא הפיתוח העדכני ביותר של ST Kinetics בתחום Unmanned Ground Ground. על בסיס שלדה מוכחת הכוללת גלגל החלקה, ה- Jaeger 6 יכול להיות מצויד במגוון רחב של מטענים כדי לענות על דרישות משימה ספציפיות.

הכרב"מ מצויד גם באלגוריתמי בקרה קנייניים המאפשרים לו לפעול באופן אוטומטי ואוטונומי ברמה גבוהה של בטיחות, מה שהופך אותו חלופה מתאימה למשימות עתירות עבודה כגון אבטחה היקפית ותמיכה לוגיסטית.

את הJaeger 6 ניתן להפעיל על ידי אדם אחד באמצעות יחידת שליטה באמצעות חיבור Wi-Fi, אבל המערכת יכולה גם להיות מחוברת דרך רשת 4G מוצפנת. הכרב"מ זמין גם בתצורה 8 × 8, אבל רק גרסת 6x6 מוכנה לייצור.

על הכרב"מ אפשר להתקין עמדת נשק, מערכות לניטור חומרים לא קונבנציונאלים, מערכות מודיעין. גרסת ה6*6 יכולה לשאת משקל של 250 ק"ג ולשהות בשטח 24 שעות ועוד 4 שעות שינה בין טעינות. כמו גם אפשר להתקין על הכרב"מ דיזל גנרטור ואלטרנטור לטעינת הסוללות. התקנה כזו תאריך את זמן השהות בשטח ל-48 שעות.

מקור: armyrecognition

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית