מהקיץ: מדי סיור חדשים לשוטרי משטרת ישראל

מטרת המכרז הייתה שדרוג מדי הסיור לשוטרי יחידות הסיור תוך מתן מענה לצרכי השטח. היקף המכרז מוערך בכ12.5 מליוני ש"ח

באדיבות חברת אמ.ג'י.אמ. מיטל יבוא ושיווק

חברת "אמ.ג'י.אמ מיטל יבוא ושיווק", יבואנית ציוד אישי בתחום הביטחוני, זכתה לאחרונה במכרז לאספקת כל מדי הסיור החדשים של משטרת ישראל. מדובר באספקה שתחל בקיץ הקרוב למשך 5 שנים של עשרות אלפי יחידות מדים. מדי הסיור הינם מתוצרת חברת "ספיבק" (Spiewak) האמריקאית, אחת מהחברות הוותיקות והמובילות ביצור ואספקה של מדי משטרה למשטרות רבות בארה"ב.

מטרת המכרז הייתה שדרוג מדי הסיור לשוטרי יחידות הסיור תוך מתן מענה לצרכי השטח, אך גם לנושא נוחות השוטר וחזותו החיצונית. המכרז התבסס על מבחן שטח של מאות שוטרים בעשרות תחנות משטרה ברחבי הארץ במשך חודשים, במסגרתו נבחנו מס' פרמטרים חשובים כדוגמת נוחות המשתמש, עמידות ונראות (ייצוגיות). במכרז עצמו נטלו חלק 6 חבורת שונות מחו"ל, כאשר לשלב הסופי (מבחן השטח) הגיעו 3 חברות מתוכן נבחרה "ספיבק". שלב התמחור הסופי של המכרז התבסס על התמחרות דינמית און-ליין. הצעת הפתיחה עמדה על 17.5 מיליון ₪, כאשר ההצעה הסוגרת עמדה בסופו-של-דבר על 12.5 מיליון ₪.

"מדובר במהפכה של ממש בכל הקשור ללבוש המבצעי של שוטרי משטרת ישראל. מבחן השטח שהיה חסר תקדים בהיקפו מוכיח כי מדי "ספיבק" הינם האיכותיים ביותר בנמצא, שימושיים מבחינה מבצעית עם מחשבה לכל צרכי השוטר", לדברי משה מיטל, מנכ"ל חברת אמ.ג'י.אמ. מיטל יבוא ושיווק.

יוזכר, כי בנוסף למכרז מדי הסיור זכתה חברת "אמ.ג'י.אמ. מיטל יבוא ושיווק" לאחרונה במכרז לאספקת נעלים מיוחדות ליחידות היס"מ של המשטרה מתוצרת חברת Altama האמריקאית וזאת בנוסף לאספקה השוטפת של מגוון סוגי נעלים מתוצרת חברת Original SWAT לשוטרי הסיור של משטרת ישראל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית