מגל תספק מערכות לנמל מומבסה בקניה

http://www.toyota-tsusho.com/english/csr/business/case15.html

חברת מגל מערכות בטחון מודיעה כי חתמה על חוזה הזמנות בהיקף של 13 מיליון דולר לאספקת פתרונות אבטחה כקבלן משנה של Toyota Tshuso. מגל תספק ל-Toyota Tshuso Corporation וללקוח הקצה שלה, נמל ימי בינלאומי במזרח אפריקה, פתרון turnkey מלא.
 
"אנו שמחים על כך שנבחרנו בידי Toyota Tshuso Corporation לספק את פתרונות האבטחה שלנו. אנו מלאים גאווה ביכולתנו לחבור לשחקן בינלאומי מוביל כמו Toyota Tshuso Corporation, בפרויקט ביטחון משמעותי שכזה. אני סמוך ובטוח כי השותפות בינינו תהיה מוצלחת", אמר סער קורש, מנכ"ל מגל.
 
"ההזמנה מאגדת בתוכה כמה מהטכנולוגיות שלנו ובכלל זה מערכות להגנה היקפית (PIDS), אבטחת סייבר, תוכנה לניהול וניתוח וידאו (VMS), ופתרונות טלוויזיה במעגל סגור (VMS) לניהול וניתוח וידאו חכם (IVA). פתרונות אלו ישולבו במערכת המידע שלנו לניהול אבטחה פיסית (PSIM), ה-Fortis4G. הניסיון המוכח שלנו, יכולות ההנדסה והפריסה שלנו, היצע המוצרים הרחב שלנו הכולל פתרונות אבטחה בפיתוח עצמי, והגיבוי מצד הנוכחות ותשתית ניהול הפרויקט של Toyota Tshuso Corporation, הם שאפשרו לנו לזכות בפרויקט המאתגר הזה. אנו מצפים לקבלת הזמנות נוספות הדומות לזו בעתיד."
 
לפי פרסום ברשת, ככל הנראה מדובר בנמל מומבסה בקניה. פרויקט בו זכתה Toyota Tshuso Corporation
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית