אפסילור זכתה בחוזה של צבא במרכז אמריקה לאספקת סוללות צבאיות נטענות

https://www.epsilor.com/catalog/Rechargeable/ELI-2590-1352701418/

אפסילור תספק לצבא סוללות טקטיות מסוג BB-2590. מדובר בסוללות הסטנדרטיות של צבא ארצות הברית ושל צבאות רבים בעולם, המשמשות במגוון גדול של ציוד צבאי. סוללות דומות סופקו על ידי אפסילור לצה"ל ולמספר צבאות וחברות ביטחוניות במדינות NATO

חברת אפסילור הישראלית מדימונה, המפתחת ומייצרת סוללות ומטענים צבאיים מתקדמים, זכתה לאחרונה בחוזה לאספקת סוללות נטענות לצבא במרכז אמריקה. הסוללות סופקו בלוח זמנים קצר על פי דרישות הלקוח. במסגרת העסקה, תספק אפסילור לצבא סוללות ליתיום יון BB-2590 נטענות, המיועדות לשימוש במכשירי הקשר הטקטיים של הצבא.

אפסילור הישראלית, היא אחת מקומץ חברות בינלאומיות, המייצרות סוללות BB-2590 בצפיפות אנרגיה גבוהה. החברה מציעה קו של מוצרים משלימים באיכות גבוהה, המבטיחים רמת ביצועים גבוהה במחירים תחרותיים. בין היתר, מספקת אפסילור גם גרסאות יחודיות של הסוללה לפעילות בתנאי קור קיצוניים ולהספקים גבוהים.

משפחת מוצרי ה- BB-2590של אפסילור נמצאת בשימוש צה"ל וכן במספר צבאות מתקדמים ברחבי העולם ובהם כמה צבאות NATO. את הסוללות ניתן להתקין במגוון רחב של מכשירים צבאיים כדוגמאת מכשירי קשר מסוג HARRIS, רובטים טקטיים, רובוטים לסילוק פצצות, אמצעי מעקב אלקטרו-אופטיים, חיישנים, אמצעי לחימה אלקטרוניים ועוד.

"עצם הזכייה בהזמנה ראשונה במרכז אמריקה למשפחת הסוללות שלנו מסוג BB-2590, היא בעלת חשיבות רבה עבורנו," אמר אלקס סטפנסקי, מנכ"ל אפסילור. "הלקוח הצבאי מעניק חשיבות רבה לתחום הבטחוני והצבא המקומי עושה שימוש נרחב במערכות מתוצרת ארה"ב וישראל. אנחנו מתכוננים להמשיך ולהרחיב את הפעילות במרכז ודרום אמריקה."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית