מרכז אימון משימתי מקושר של אלביט מערכות נחנך עבור חיל האוויר של קולומביה

מרכז האימון המשימתי המקושר של חיל האוויר הקולומביאני יכול לשמש להכשרה בסיסית ואימון של מצבי חירום, או לאימון משימתי בסביבה "אמיתית" הן עבור טייס בודד והן ברמת הטייסת, עד 24 משתתפים

קרדיט: אלביט

מרכז האימון המשימתי המקושר (MTC) שנחנך בקולומביה מבוסס על מערכת Skybreaker™ של אלביט מערכות, הכוללת טכנולוגיות אימון וסימולציה מתקדמות ובעלות ניסיון מבצעי, ומאפשרת לערוך אימונים עדכניים, במתווים מציאותיים ולחסוך בשעות טיסה. מרכז האימון המשימתי  המקושר מאפשר לערוך אימון קרב מציאותי במגוון סוגי מטוסים, מערכות ותרחישים מבצעיים, תוך שימוש בפתרונות גרפיקה ממוחשבת מתוחכמת (CGF) המאפשרים שיתוף סימולטני של כוחות אויב וידיד. 

מרכז האימון המשימתי המקושר של חיל האוויר הקולומביאני יכול לשמש להכשרה בסיסית ואימון של מצבי חירום, או לאימון משימתי בסביבה "אמיתית" הן עבור טייס בודד והן ברמת הטייסת, עד 24 משתתפים המתאמנים ביחד. מרכז האימון כולל את כל שלבי האימון המשימתי וביניהם תכנון, חזרה ותחקור.

אלביט מערכות היא מובילת שוק בתחום האימון והסימולציה ומפתחת ומספקת מערכות אימון וסימולציה מתקדמות לצוותי אוויר, כוחות יבשתיים, יחידות מיוחדות וכוחות חילוץ והצלה, תוך שיתוף פעולה הדוק עם חיל האוויר הישראלי, צבאות נוספים וכוחות ביטחון פנים במדינות שונות.

יורם שמואלי, מנכ"ל חטיבת כלי טיס באלביט מערכות אמר: "אנו גאים לחנוך את מרכז האימון המשימתי עבור חיל האוויר הקולומביאני. מרכז אימון זה הוא דוגמא נוספת למובילות הטכנולוגית של אלביט מערכות בתחום האימון ומעיד על הצורך הגובר בפלטפורמות אימון מקושרות המשפרות את איכות האימון תוך צמצום עלויות."

בתמונה מימין לשמאל: סמנכ"ל, יחידה עסקית מאמנים, חטיבת כלי טיס באלביט מערכות- אלון אפיק, שגריר ישראל לקולומביה- Marko Seramoneta, שר ההגנה הקולומביאני-  Luis Carlos Villegas, סגנית שר ההגנה הקולומביאני-Mariana Martinez ומפקד חיל האוויר הקולומביאני, הגנרל Carlos Bueno. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית