מחקר: נפח שוק הכטב"מ העולמי יגיע ל-80 מיליארדי דולרים עד 2026

חברת Teal מעריכה כי שוק הכטב"מ הצבאי ימשיך לגדול בקצב של כ-11 אחוזים כל שנה בעשור הקרוב. הדרישה תהיה בעיקר למלט"י HALE חמושים 

http://www.iaf.org.il/4421-45071-HE/IAF.aspx

מחקר של חברת Teal Group קובע כי שוק הכטב"מ ליישומים צבאיים בעולם יגיע למחזור של 80 מיליארדי דולרים עד 2026.  ב-2017 צפוי השוק לגלגל 3.6 מיליארדי דולרים, כאשר כל שנה יגדל השוק ב-11 אחוזים עד מחזור של 9 מיליארדים ב-2026.

הוצאות המחקר בשוק יגיעו לנפח של 26.6 מיליארדים, כ-60 אחוזים מהן יושקעו בארה"ב. הנתח שיגדל הכי הרבה יהיו מל"טי HALE שיהוו כשליש מהמכירות בעולם. אסיה פסיפיק תהיה השוק השני בגודלו של הייצור (יותר מ -20 מיליארד דולר על פני תקופת התחזית), אחרי ארצות הברית. אירופה תתרום מעט פחות ממחצית סכום זה.

"שוק המל"טים ממשיך להמריא", אמר פיליפ פינגן, מנהל המחקר. "הגברת הסחר במערכות יקרות בגובה רב, סיבולת ארוכה, ביקוש למל"טים מזוינים, פיתוח הדור הבא של מערכות לחימה בלתי מאוישות ויישומים חדשים פוטנציאליים כגון הגנה מפני טילים ממשיכים להניע את השוק".

"המחקר של קבוצת Teal חוזה כי ארה"ב תייצג כ -57 אחוזים מסך ההוצאות על מחקר טכנולוגיות מל"טים במהלך העשור הקרוב וכ -31 אחוזים מהרכש הצבאי", אמר סטיב זלוגה, אנליסט בכיר בחברת Teal.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית