תעש מערכות תספק תחמושת קלה למדינת נאט"ו באירופה

החברה זכתה בחוזה חדש בשווי של 37 מיליון ש"ח לאספקת תחמושת קלה למדינת נאט"ו באירופה. השבוע, תציג תעש מערכות בתערוכת מיליפול, המתקיימת בפריז, שמתקיימת השבוע בפריז, מגוון של תחמושת קלה לאקדחים ולרובים

תמונה: תעש מערכות

תעש מערכות תספק למדינה באירופה מגוון סוגים של תחמושת קלה לרובים בהיקף עסקה של כ- 37 מיליון שקל. הזמנה זו מצטרפת להזמנות גדולות נוספות שהתקבלו למדינות שונות באירופה וארה"ב בשנים האחרונות. הזכייה של תעש מערכות בחוזה החדש, מסייעת לחזק את מעמדה של חטיבת התחמושת הקלה בקרב קהילת מדינות נאט"ו בפרט, ובאירופה בכלל, עם ניסיון מוכח של אספקת מאות מיליוני כדורים המיוצרים במפעלי תעש מערכות מנצרת עילית, עבור צבאות בחו"ל. 

לאחרונה, החלה תעש מערכות לספק תחמושת למפיצים אזרחיים בשוק האמריקאי – תחמושת המוגדרת כתחמושת "פרימיום" –איכותית במיוחד. היקף העסקאות של חטיבת "יצחק" (חטיבת התחמושת הקלה) לשוק האמריקאי -  עמד בשנת 2016 על כ- 230 מיליון ₪ שמסופקים באופן רציף.

כמו כן, תעש מערכות מספקת מגוון סוגים של תחמושת קלה למשרד הביטחון, צה"ל וכוחות וזרועות הביטחון המחייבים תחמושת המיוצרת ונבחנת על-פי-תקני איכות ודיוק גבוהים במיוחד. מהחברה נמסר כי צה"ל מהווה עוגן מרכזי וחשוב למפעל המעסיק מאות עובדים בצפון הארץ. החטיבה מייצרת מגוון רחב של כדורים לשימושים צבאיים הכוללים 9 מ"מ, 5.56 מ"מ, 7.62 מ"מ, 338. "לפואה" ותחמושת 12.7מ"מ ("0.5). כל סוגי התחמושות המיוצרות על ידי החטיבה הינם על-פי דרישות הלקוחות, במגוון של יכולות ואיפיונים, בנוסף לתחמושת "רגילה" מיוצרים כדורים חודרי שריון, תת קולי, נותב, ומצית.

"יכולות אלה שמפותחות בראש ובראשונה עבור צה"ל, בעל הדרישות המחמירות ביותר", מסביר ישראל שמילוביץ, סמנכ"ל תעש מערכות ומנהל חטיבת התחמושת הקלה, "מהווים לחטיבה ולחברה תעודת כבוד בכל התמודדות שלנו על מכרזים בעולם".

מגוון תחמושת קלה בתערוכה בינ"ל

השבוע, תציג חטיבת התחמושת הקלה של תעש מערכות (מפעל יצחק) מגוון של תחמושת קלה לאקדחים ורובים בתערוכה הבינלאומית MILIPOL 2017 המתקיימת בפריז. זוהי אחת התערוכות הגדולות בעולם. בין היתר תציג תעש מערכות מגוון תחמושת מדויקת אשר מצויה בשימוש מבצעי צבאי בצה"ל, ביחידות מיוחדות, ותחמושת צלפים לגופי לוחמה בטרור וגופי אכיפה אזרחיים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית