ראדא תספק לצבא ארה"ב מכ"מים לגילוי כטב"מ

החוזה בהיקף של למעלה מ-8 מיליון דולר, ויסופק במהלך 2017

https://youtu.be/8CoQLolnJ3g

ראדא תעשיות אלקטרוניקה זכתה בחוזה אסטרטגי ראשון לאספקת עשרות רבות של מכ"מים ממשפחת המכ"ם הרב משימתי (MHR) שלה. החוזה בהיקף של למעלה מ-8 מיליון דולר, ויסופק במהלך 2017.

המכ"מים יהיו בשימוש של אחת מהזרועות הצבאיות העיקריות בארה"ב, ויאפשרו יכולות גילוי ועקיבה אוויריים בדגש על יכולות כנגד כלי טיס בלתי מאוישים (UAVs) ורחפנים, עם יכולות מתקדמות של פעולה תוך כדי תנועה (OTM – On-The-Move). המכ"מים צפויים להיכנס לפעילות מבצעית זמן קצר לאחר אספקתם.

דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "זוהי פריצת דרך אמיתית ומשמעותית מאוד בעבור ראדא. יתר על כן, מבחינה אסטרטגית זוהי ההזמנה הראשונה אותה אנו מספקים ללקוח מפתח מקרב הזרועות הצבאיות של ארה"ב, עם פוטנציאל להזמנות נוספות בהמשך הדרך. זכינו בהזמנה זו לאחר מבחנים מתמשכים, תובעניים ומפורטים, כמצופה עבור יישום צבאי עיקרי שכזה, ואשר מוכיחים את ההצטיינות והרלוונטיות של המכ"מים שלנו לשוק החשוב והמתהווה של לוחמה כנגד כלי טיס בלתי מאוישים.

"בעוד שלהזמנה זו יש פוטנציאל להזמנות נוספות מצד זרוע צבאית זו, אנו מזהים פוטנציאל להזמנות מצד זרועות צבאיות נוספות בארה"ב. חוזה זה מסמן את הפירות הראשונים של האסטרטגיה שלנו, שממקדת את הטכנולוגיה שלנו כלפי הזרועות הצבאיות בארה"ב וכלפי כוחות צבאיים מובילים נוספים ברחבי העולם, כאלה שנדרשים לפתרונות גילוי/עקיבה והגנה עבור כוחות התמרון הטקטיים."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית