אורביט נכנסת לתחום תקשורת לווינית למסוקים

אורביט נכנסת לתחום תקשורת לווינית למסוקים

iaf.org.il

אורביט טכנולוג'יס העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים, הודיעה היום על כוונתה להרחיב את פיתוח הטרמינל הרב שימושי (MPT) לתקשורת לוויינית במטוסים, כך שיכלול גם תקשורת למסוקים. החברה קיבלה הזמנה בהיקף של כ-11 מיליון ש״ח מספק עולמי של מוצרים ושירותים ביטחוניים עבור מסוקים – תוך שימוש באנטנות 30 ס"מ (MPT30) – לאספקה לחיל אוויר מוביל בין השנים 2018 ל-2022.

מערכת ה-MPT30, הבנויה בסטנדרטים צבאיים (MIL-STD), תספק תקשורת נתונים באמצעות לוויין למבחר רב של מסוקים שונים. המערכת תוכננה להתגבר על האתגרים הרבים הכרוכים בהתקנה במסוקים, כגון רטט קיצוני מתמיד והצורך במנגנון קירור עצמי במקרים שהיחידה ממוקמת מאחורי צינור הפליטה.

"ההחלטה שלנו להרחיב את פיתוח הטרמינלים הרב תכליתיים שלנו למסוקים באה בעקבות ביקוש שוק", הסביר איתן ליבנה, מנכ"ל אורביט. "זמן הבאת המוצר לשוק הוא גורם מכריע והיכולת שלנו להתאים אישית את הטכנולוגיה שלנו על פי דרישות הלקוח מוכיחה עצמה כמאד אטרקטיבית בשוק בו אנו פועלים".

אודות MPT30 של אורביט

הטרמינל הרב תכליתי, באורך 30 ס"מ, של אורביט (MPT30) מספק תקשורת נתונים מבוססת אינטרנט באמצעות לוויין למסוקים. ה-MPT30 בנוי על פי סטנדרטים צבאיים מאופיין בגודל, משקל וצריכת חשמל מינימליים (SWaP). הטרמינל הזעיר בעלות משתלמת תוכנן להתמודד מול כל האתגרים הכרוכים בהתקנה במסוקים, כגון רטט קיצוני מתמיד והצורך במנגנון קירור עצמי במקרים שהיחידה ממוקמת מאחורי צינור הפליטה בזנב המסוק.

אולי יעניין אותך גם