התקדמות ביישום הגדר החכמה של אלביט מערכות בגבול ארה"ב - מקסיקו

עד כה נפרסו, נבדקו ואושרו 2 מקטעים: הראשון באזור נוגלס (Nogales) והשני באזור דאגלס (Douglas), במדינת אריזונה

באדיבות אלביט מערכות 

אלביט מערכות מציינת עוד אבן דרך חשובה בפרויקט הגבול החכם בדרום ארה"ב, עם קבלת אישור גורמי הממשל האמריקני שגם המקטע השני בפרויקט עומד בכל הקריטריונים המבצעיים.

עד כה נפרסו, נבדקו ואושרו 2 מקטעים: הראשון באזור נוגלס (Nogales) והשני באזור דאגלס (Douglas), במדינת אריזונה.

פרויקט הגבול החכם בדרום ארה"ב, שמבוצע על ידי החברה הבת של אלביט מערכות בארה"ב, הנו פתרון אינטגרטיבי כולל שמתבסס על הקמת מגדלי תצפית שמשלבים שורה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מבית אלביט מערכות: מערך מגוון ומקיף של חיישנים מתוחכמים, מערכות לניטור וניתוח מידע, מערכות תקשורת חדישות, ומערכות שליטה ובקרה מתקדמות.

"כאינטגרטור המערכת, אלביט מערכות של אמריקה מציידת את מגדלי החיישנים במכ"ם, מצלמות יום / לילה ותוכנת שליטה ובקרה, המקשרת את נתוני החיישנים כדי לספק תמונת הפעלה אחת. מידע מכל המגדלים מחובר לרשת הפיקוד ומרכז השליטה של משמר הגבול, דבר שמגביר את המודעות למצבים של סוכני משמר הגבול. האמינות הגבוהה של IFT ותמיכה לוגיסטית קבלנית מוכחת מספקת ל-CBP כיסוי 24/7 של מעקב. המערכת גם מספקת ל-CBP פלטפורמה לשילוב חיישנים קיימים ועתידיים כדי לשפר את ההגנה על הגבולות ובטיחות הסוכנים", כותבים באלביט.

רענן הורביץ, מנכ"ל ונשיא אלביט מערכות אמריקה אמר כי "השגנו אבן דרך משמעותית זו על ידי עבודה צמודה עם רשות המכס והגנת הגבולות (CPB) וזיהוי צרכי הכוחות בשטח. סוכני סיור הגבולות מסתמכים על פתרונות ביטחון הפנים שלנו להשגת התמצאות סביבתית והגנה מירבית".

אלביט מערכות ארה"ב גם שותפה בפרויקט תחת השם Border Security Technology Consortium שמטרתו לפתח טכנולוגיות הגנת גבולות לארה"ב. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית