תע"א תשתף פעולה עם PGZ לקידום פרויקטים עבור צבא פולין

בתעשייה האווירית חתמו על הסכם הבנות לשת"פ עם איגוד התעשיות הביטחוניות בפולין (PGZ) - במטרה לקדם פרויטקים בהליך התחדשות צבא פולין כגון טילים משוטטים טקטיים, מערכות ל"א ועוד

טקס החתימה, מימין לשמאל, אלי אלפסי, סמנכ"ל שיווק התעשייה האווירית, יוסי וייס מנכ"ל התעשייה האווירית, בליז'ה וונוביץ', נשיא קבוצת PGZ, סגן נשיא קבוצת PGZ  (צילום: PGZ)

התעשייה האווירית חתמה על הסכם הבנות לשיתוף פעולה עם (Polska Grupa Zbrojeniowa S.A (PGZ - איגוד התעשיות הביטחוניות בפולין. קבוצת PGZ הינה הקבלן הביטחוני הגדול בפולין ומאגדת 60 חברות מתחומים שונים בתעשייה הביטחונית הפולנית. 
 
במסגרת שיתוף הפעולה, התעשייה האווירית וקבוצת PGZ יקדמו יחדיו פרויקטים בהליך התחדשות צבא פולין כגון טילים משוטטים טקטיים, מערכות ל"א, מערכות אוויניות אוויריות, מטוסי תדלוק ומערכות איסוף מודיעין אזוריות. שיתוף הפעולה כולל חבירה לצורך פיתוח, שיווק, וקידום מערכות שונות של התעשייה האווירית כולל פיתוח פתרונות טכנולוגיים ייחודים לכוחות הביטחון הפולנים. 
 
יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית אמר עם חתימת ההסכם כי "אנו שמחים לקדם את עסקינו בפולין לשלב הבא יחד עם שותפינו ב- PGZ , ומאמינים כי מדובר בשותפות אסטרטגית לטווח הארוך המשלבת  את יכולותיה הטכנולוגיות המתקדמות של התעשייה האווירית יחד עם החברות ב PGZ. שותפות סינרגטית זו יכולה לתת מענה אמיתי לתוכנית המודרניזציה של צבא פולין ויחדיו נוכל לתרום לכלכלת פולין ולביטחונה. מהלך זה מהווה גם העמקת האחיזה והנוכחות של התעשייה האווירית באירופה, על בסיס יכולתנו לספק מענה מוכח למגוון הצרכים של לקוחותינו השונים".
 
בליז'ה וונוביץ', נשיא קבוצת PGZ הוסיף כי "הסכם ההבנות שנחתם בין החברות מקדם את הסיכוי לרכישת יכולות תעשייתיות חדשות על ידי החברות בקבוצת PGZ, לא רק עבור פיתוח וקידום תהליך המודרניזציה של צבא פולין אלא עבור פעילויות עסקיות נוספות. אפשרויות שיתוף הפעולה בין התעשייה האווירית ל PGZ הן רחבות מאוד ובעלות פוטנציאל עסקי משמעותי". 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית