Cloudshare חונכת 2 מרכזי דאטה חדשים בסינגפור ואמסטרדם

חברת CloudShare הישראלית, המתמחה בעיצוב סביבות מחקר, פיתוח, אבטחת מידע, למידה והתנסות על גבי פלטפורמת ענן, חונכת בימים אלו שני מרכזי data center נוספים בפריסה עולמית.

מרכזי הדאטה החדשים ממוקמים בפריסה אסטרטגית חובקת עולם – בסינגפור שבמזרח, ובאמסטרדם שבהולנד. מרכזים אלו מצטרפים למרכז הדאטה הנמצא במיאמי שבארה"ב. ובכך ניתן כיסוי נרחב לכל נקודה על פני הגלובוס.

מרכזי הדאטה החדשניים מאפשרים ללקוחות החברה לקבל סביבות עבודה טכנולוגיות מתקדמות ובטוחות המדמות את המציאות הקיימת במערכות המחשוב של החברה, תוך אבטחה מירבית ונגישות קלה באמצעות הדפדפן ללא צורך בהתקנת תוספים ותוכנות נוספות.

המרכזים, מאפשרים עבודה מקבילה על יישומים רבים ובכך מאפשרים ללקוחות מגוונים לדמות סביבות עבודה ופיתוח רבות, ללא הגבלה ובעצם להכשיר עובדים, לפתח בסביבות מורכבות ולדמות תרחישים שונים ללא כל חשש. מערכות החברה מגבות אחת את השנייה ומאפשרות שימוש זמין בכל מקום ובכל עת.

מולי גוטליב, סמנכ"ל מו"פ ישראל של CloudShare, מציין כי מרכזי הדאטה החדשניים של החברה מאפשרים נגישות גלובלאלית קלה ללקוחותיה הרבים של החברה ברחבי העולם, ומציבים את CloudShare בשורה הראשונה של ספקי תשתיות ענן בינלאומיים. "המרכזים החדשים עונים לצורך הגדל של תשתיות מחשוב בענן ולהגדלת נפח פעילות החברה."

החברה, מעסיקה בישראל כ- 30 עובדים ובמטה החברה בארה"ב 10 נוספים. החברה מגייסת בימים אלו עובדים חדשים למרכז הפיתוח שלה בתל אביב. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית