התע"א: הושלמו בהצלחה ניסויי ירי מבצעי במערכת הנשק LORA

החברה הודיעה כי הניסוי כלל שיגור של טיל LORA ארוך טווח אל עבר נקודת פגיעה מתוכננת מראש בלב ים. מערכת הנשק LORA הינה מערכת ימית ויבשתית הכוללת טיל קרקע- קרקע ארוך טווח. המערכת נותנת מענה לתקיפה בטווח של עד 400 ק"מ עם דיוק מירבי של כ- 10 מטרים. צפו בניסוי

התע"א: הושלמו בהצלחה ניסויי ירי מבצעי במערכת הנשק LORA

צילום: תע"א

התעשייה האווירית הודיעה כי ביצעה לאחרונה ניסוי ירי מבצעי מוצלח במערכת הנשק LORA, המשלים מספר עסקאות הקשורות למערכת. הניסוי כלל שיגור של טיל LORA ארוך טווח אל עבר נקודת פגיעה מתוכננת מראש בלב ים.

מערכת הנשק LORA הינה מערכת ימית ויבשתית הכוללת טיל קרקע- קרקע ארוך טווח שפותחה על ידי מפעל מלמ של התעשייה האווירית. המערכת נותנת מענה לתקיפה בטווח של עד 400 ק"מ עם דיוק מירבי של כ- 10 מטרים ומשקלו של טיל ה- LORA הינו כ- 1,600 ק"ג. הניסוי נערך במסגרת כחלק מהדגמת מערכת ה-LORA ללקוח.

מערכת הנשק בגרסתה היבשתית, הוצבה על גבי ספינה בלב ים כחלק מדרישות הבטיחות בניסויים מסוג זה. הטיל שוגר ממערכת מבצעית הכוללת קרון פיקוד ומשגר יבשתי. הטיל שוגר למסלולו, ניווט את עצמו אל עבר המטרה ופגע בנקודת הציון בדיוק רב. מערכת הנשק והטיל עמדו בהצלחה בכל היעדים שהוצבו להם.

יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית: "ניסוי זה הדגים והוכיח את יכולותיה המתקדמות של מערכת הנשק LORA, פרי פיתוחה של התעשייה האווירית. המערכת מהווה מוצר משלים למגוון מערכות הטילאות המפותחות על ידי התעשייה האווירית ונותנת מענה מיטבי לצרכי הלקוחות".

בועז לוי, סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת טילים וחלל: "ניסוי זה הינו אחד המורכבים שביצענו בשנים האחרונות ומהווה פריצת דרך טכנולוגית בתחום הטילאות, פרי פיתוחה של התעשייה האווירית. ניסוי זה בוצע במתאר מבצעי מלא ובו  נבדקו יכולות התמרון, התקיפה  ודיוקי המערכת. תוצאות הניסוי המרשימות מעידות על בשלות המערכת ועל יכולותיה המתקדמות". לוי הוסיף: "אני מודה לחיל הים, חיל האוויר, מפא"ת, סיב"ט ומשרד הביטחון על שיתוף פעולה יוצא דופן שבא לידי ביטוי בהישגים המרשימים של המערכת בניסוי זה".

צפוי בניסוי:

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל