סייברביט של אלביט מערכות, וחברת Ni Cybersecurity, משיקות מרכז לאימון אבטחת סייבר ביפן

Ni Cybersecurity  מביאה ליפן את הפלטפורמה מובילת השוק Cyberbit Range  כדי לתת מענה למחסור הגובר בכח אדם מקצועי בתחום בטחון הסייבר, לקראת המשחקים האולימפיים ב-2020

צילום: סייברביט

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי החברה הבת שלה, סייברביט בע"מ ("סייברביט") זכתה בחוזה מספקית שירותי אבטחת הסייברNi Cybersecurity Inc.  (“Ni Cybersecurity”) להשקת מרכז אימון וסימולציה יחודיים לאבטחת סייבר בטוקיו שיופעל באמצעות פלטפורמת Cyberbit Range.

Ni Cybersecurity תקים מרכז אימון ב - Toranomon טוקיו, שיתמודד עם אתגרים אלה על ידי האצת הסמכתם של מומחים חדשים לאבטחת סייבר ויסייע לארגונים לשפר את כישוריהם של הצוותים הקיימים, בדגש על ארגונים כלכליים וממשלתיים. החוזה, שהיקפו אינו מהותי לאלביט מערכות, יבוצע במהלך שנת 2017.

מרכז האימונים החדש יפעל באמצעות Cyberbit Range, פלטפורמת אימון הגנת סייבר מתקדמת ונפוצה מאד. הפלטופרמה מאפשרת למתאמנים להתאמן בתנאי אמת על ידי חיקוי מדויק של תצורת הרשת הפנימית, תוך שימוש בכלי האבטחה הקיימים בארגון והדמיית התנועה האופיינית ברשת שלהם כך שהמתאמנים יכולים ליהנות מהאימון הריאליסטי והאפקטיבי ביותר האפשרי. המאמן מספק מבחר עשיר ועדכני ביותר של תרחישי תקיפה סימולטיביים, כולל תקיפות כופרה. פלטפורמה זו מהווה את בסיסם של מרכזי אימון רבים בצפון אמריקה, אסיה ואירופה.

עדי דר, מנכ"ל סייברביט, אמר: "כאשר יש צורך להכשיר עשרות אלפי מומחי אבטחת סייבר חדשים תוך שיפור היכולות של המומחים הקיימים, וכל זאת בזמן קצר, השתתפות בתוכניות סימולציה ואימון הן הבחירה הטובה ביותר בעבור גופים פיננסיים, גופי ממשל וארגונים אחרים ביפן. אני בטוח כי היוזמה שמובילה Ni Cybersecurity באמצעות פלטפורמת Range שלנו תתרום רבות למוכנותה של יפן בתחום הסייבר לקראת משחקי האולימפיאדה ב-2020 ולעוד שנים רבות לאחר מכן".

טקשי מיצואישי (Takeshi Mitsuishi), נשיא ומנכ"ל חברת Ni Cybersecurity, אמר: "בחרנו בפלטפורמה המובילה עולמיתCyberbit Range ונציג אותה בפני השוק היפני באמצעות פתיחת מרכז האימון החדש שלנו טוקיו ובהשקתה ב - Toranomon. בהתבסס על הצלחתה הבינלאומית של פלטפורמתCyberbit Range , לקוחותינו יכולים לצפות לאימון באיכות יוצאת מן הכלל, להסמכה מהירה יותר וככלל לצוות אנשי סייבר מקצועי ומוכשר יותר".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית