מספנות ישראל תציג בתערוכת NAVDEX משפחת ספינות סיור חופי

החברה תציג גם את מגוון הספינות שלה לשווקים הצבאיים, אכיפת החוק והגנת המולדת

באדיבות מספנות ישראל

מספנות ישראל, חברת בניית ספינות ותיקונים ישראלית במזרח הים התיכון המשרתת שווקים ימיים ומסחריים, תציג לראשונה בתערוכת NAVDEX שתתקיים בשבוע הבא באבו דאבי, את תפיסת העברת הטכנולוגיה שלה (TOT). בנוסף, החברה תציג גם את מגוון הספינות שלה לשווקים הצבאיים, אכיפת החוק והגנת המולדת.

בהצהרת מספנות ישראל, החברה מצהירה כי היא מספקת ללקוחות ברחבי העולם שירותי TOT המועברים ברמה לוגיסטית והנדסית על ידי צוותי ההדרכה המיומנים והמנוסים של החברה. המטרה היא ליצור, בסוף התהליך, צוות מקצועי בעל יכולות של  מומחים שיכול לבנות ולתחזק באופן עצמאי ספינות ללא צורך בתמיכה חיצונית. תכניות אלו מעצימות את העצמאות האזורית, מאפשרות לצוותים המקומיים לספק שירותי תחזוקה, תיקון ושיפוץ (MRO) וליצור אפשרויות תעסוקה מקומיות רבות.

החברה מציעה, במידת הצורך, גם שירותי תמיכה לאחר השלמת תהליך ה-TOT. תוך שיקוף רמה גבוהה של רבגוניות, מספנות ישראל יוצרת פרויקטים מקוונים מותאמים אישית – מעין ערכות שירות מעוצבות באופן אישי לכל לקוח - על פי צרכיו ויכולותיו המוגדרות של הלקוח. זמן ההדרכה תלוי בסוג ההכשרה ובכישורים של העובדים, כאשר הכשרת מהנדסים נמשכת בדרך כלל עד שישה חודשים, ואילו הכשרה של עובדי ייצור דורשת עד ארבעה חודשים.

בנוסף לשירותי ה-TOT שלה,  מספנות ישראל תציג גם את מגוון הספינות שלה. משפחת ה-Shaldag של ספינות פטרול מהירות (FPC) כוללת כלי שייט בגודל של 25-33 מטר, המספקים יכולת תמרון ודחף-מים (Draft) מינימלי, המיועדים להגנה על החוף, כמו גם על נהרות ועל אזורי כלכלה מיוחדים (EEZ).

משפחת ספינות הסיור החופי (OPV) של החברה כוללת מגוון ספינות בגדלים של בין 45 מטרים לבין 72 מטרים המיועדות בעיקר להגנה על החוף, על אסדות קידוח ועל מתקנים ימיים. קורבטות ה-SAAR  הרב-משימתיות של החברה מיועדות לסיור ופיקוח בים פתוח, כמו גם להגנה על ריבונות ימית ומתקנים ימיים ולפעולות חיפוש והצלה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית