IDEX 2021: יווויז'ן תציג פתרון סימולציה למפעילי חימוש משוטט HERO

UVision תציג גם את סדרת ה-HERO של חימושים משוטטים המורכבת משמונה מערכות חימוש משוטט
 

באדיבות UVision

חברת UVision Air הישראלית תציג לראשונה בתערוכת IDEX 2021 שתתקיים באבו דאבי בשבוע הבא, שתי תצורות סימולטור מתקדמות. סימולטורים אלו משלימים את מערכת האימון בסימולטור הכיתתית הקיימת בכך שהם מאפשרים למפעיל להתאמן במהלך הפריסות עצמן. בנוסף, יווויז'ן תציג בתערוכה את ה-HERO, סדרת חימושים משוטטים בעלי דיוק-רב מוכחי-קרב.

לדברי החברה, מערכת ההדרכה והסימולציה של סדרת ה-HERO  מספקת סימולציה של נשק משוטט ומטענים ייעודיים בסביבה וירטואלית מציאותית. עם שתי התצורות החדשות, UVision מציעה פתרון מקיף למפעילי HERO המאפשר רמה גבוהה יותר של גמישות אימונים.

תצורת כיתת האימון מספקת פתרון סימולציה חזק עם מחולל תרחישים עשיר ורב-תכליתי עבור מספר מתאמנים. תצורות מאמן בשטח Portable & Embedded מאפשרות למפעילי HERO אימונים רציפים (ברמות שונות) במהלך פריסות; וכך שומרות על רמת הבקיאות והמוכנות המבצעית הגבוהה ביותר - בכל זמן ובכל מקום.

בנוסף, תציג החברה בתערוכה את סדרת ה-HERO של מערכות חימוש משוטטות, המספקות ללוחם איכויות ייחודיות לשדה הקרב המודרני על ידי מתן יכולות קטלניות מדויקות חסרות-תקדים לדרגים הטקטיים, תוך הקטנת הלופ של חיישן-יורה ושמירה על עצמאות מבצעית. החברה מצהירה כי יתרונות כאלה הם באמת גורמים "משני-משחק בשדה הקרב" אשר צבאות בארגון נאט"ו ולקוחות מבצעיים מובילים ברחבי העולם מזהים אותם ככאלו ומשתמשים בסדרת HERO בפעולות מבצעיות.
 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית