תושב ראש העין הטריד קטינות באינסטגרם

״המשיב ניהל שיחות מיניות כאמור אף עם קטינות בנות 14-16 שנים, תוך הצגת זהויות בדויות שונות והכל לצורך סיפוק יצריו המיניים״, נכתב בכתב האישום

bigstock

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לבימ"ש השלום בפתח תקווה נגד תושב ראש העין בן 51 בגין גרם מעשה בעילה אסורה בהסכמה (שלוש עבירות), מעשה מגונה במרמה לגבי מיהות העושה (ריבוי עבירות), גרם מעשה מגונה במרמה לגבי מיהות העושה (4 עבירות), קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות (ריבוי עבירות), הטרדה מינית, החזקת פרסומי תועבה ובהם דמות קטין ועבירות נוספות. הנאשם ביצע את העבירות בשש מתלוננות, רובן קטינות בנות 14-16.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד בן אסולין, בתקופה הרלוונטית, ניהל ח.ח., יליד 1999, דף אישי באינסטגרם ובו העלה, בין היתר, תמונות שלו במדי צה"ל. אפליקציית "נוניצ'אט" מהווה פלטפורמה ליצירת קשר בין משתמשים שונים מעל גיל 17, בין היתר, על דרך של ניהול שיחות פרטיות.

הנאשם יצר מספר פרופילים פיקטיביים באפליקציה ובאתרי אינטרנט שונים, בין היתר, באמצעות שימוש בתמונות של ח.ח. ובזהויות בדויות. הנאשם עשה זאת במטרה לנהל שיחות מיניות עם נערות ונשים שונות. בהמשך, ניהל הנאשם שיחות מיניות רבות עם המתלוננות, תוך שהוא עושה שימוש בזהויות הבדויות על מנת לגרום למתלוננות לשתף עימו פעולה, לקיים עמו שיחות מיניות ולהיענות לבקשותיו המיניות השונות.

בבקשת המעצר כתב עו"ד אסולין כי "...המשיב ניהל שיחות מיניות כאמור אף עם קטינות בנות 14-16 שנים, תוך הצגת זהויות בדויות שונות והכל לצורך סיפוק יצריו המיניים. העובדה, כי המשיב פעל ללא הרף, לעיתים כשהוא עושה שימוש במספר זהויות בדויות במקביל, תוך ניצול תמימותן וגילן הצעיר של המתלוננות, מלמדת כי המדובר במשיב אשר אינו בוחל באמצעים לביצוע עבירות.

דברים אלו מקבלים משנה תוקף נוכח העובדה כי המשיב פעל לאיים ולהטריד את...  שנים ארוכות תוך ניצול בוטה של תמימותה, מצוקתה ויחסי האמון ביניהם..... נוכח האמור לעיל, בשים לב לחומרת העבירות המיוחסות למשיב, המסוכנות הנשקפת ממנו וממעשיו והקושי המובהק לתת בו אמון, סבורה המבקשת כי אין כל חלופה שיש בה בכדי לקיים את מטרות המעצר בעניינו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית