פינטק ישראלי משרת את השלטון המקומי בארה״ב

הטכנולוגיה להעברת תשלומים דיגיטליים של Tipalti תאפשר לעסקים מקומיים לקבל תשלומים דרך האפליקציות העירוניות בארה"ב

חן עמית. קרדיט: Tipalti

הסטרטאפ Colu שמציע לרשויות מקומיות ברחבי העולם אפליקציה ייעודית המותאמת לצורכי התושבים. ישלב את הטכנולוגיה להעברת תשלומים דיגיטליים של Tipalti, כדי לאפשר לעסקים מקומיים לקבל תשלומים דרך האפליקציות העירוניות בארה"ב, קנדה ומדינות נוספות בעולם.

מערכת התשלומים תאפשר העברה מיידית ונוחה של כספים בין תושבים לחנויות ונותני שירותים תמורת מוצרים ועבודות שונות. האפליקציות העירוניות מוקמות בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות שנוטלות חלק בקידומן על מנת לתמוך בכלכלה האזורית.

לדברי חן עמית, מייסד ומנכ"ל Tipalti, שיתוף הפעולה בין החברות יתרום לחיזוק הקשרים הכלכליים בתוך הקהילות, תחום שחשיבותו גברה בתקופת הקורונה. בבניית המערכת הושם דגש על מנגנוני הגנה ששומרים על כספי המשתמשים, וזאת לצד מהירות ויעילות.

חברת הפינטק Tipalti היא מחברות התשלומים הישראליות הגדולות בעולם. החברה הוקמה על ידי חן עמית ואורן זאב, ועובדת עם שני מיליון משתמשים ברחבי העולם, ביניהם אמזון, טוויטר, גו דדי, איירבס ואאוטבריין. שווי החברה הוא מעל לשני מיליארד דולר.

המערכת של Tipalti מבוססת על פלטפורמת ענן המאפשרת ניהול אוטומטי של כל שלבי רישום, בדיקה והעברת הכספים לספקים. כולל התאמה לדרישות הרגולציה בכל אחת מהמדינות וקבלת הכספים במגוון רחב של מטבעות ושיטות תשלום. החברה פועלת בקליפורניה, ונקובר קנדה ומרכז פיתוח בקיבוץ גליל ים ונמצאת בשלבי התרחבות ל-600 עובדים.

שיתוף הפעולה בין החברות נעשה באמצעות Fusion Partners, שמייצרת חיבורים בין סטרטאפים ישראלים בארה"ב ומלווה את הצמיחה של Tipalti וחברת היעוץ   Queue Associates. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית