כוונות גיבוי חדשות מבית מפרולייט

הסיבה להשקה של כוונות גיבוי אלו היא המגמה שהחברה זיהתה בשוק האמריקאי לביקושים מוגברים לכוונות אופטיות ולביקושים חריגים לכוונות גיבוי עבור רובים ממשפחת AR

באדיבות מפרולייט

חברת מפרולייט USA, חברת בת של מפרולייט ישראל, השיקה לאחרונה, שתי כוונות גיבוי חדשות הידועות בשמן המסחרי: Mepro FUBS ו-Mepro FABS. כוונות חדשות אלו נוספו לכוונות הגיבוי מסוג Mepro FRBS הפופולריות. לדברי החברה, הסיבה להשקה של כוונות גיבוי אלו היא המגמה שהחברה זיהתה בשוק האמריקאי לביקושים מוגברים לכוונות אופטיות ולביקושים חריגים לכוונות גיבוי עבור רובים ממשפחת AR.

מפרולייט הגבירה את מאמצי השיווק והיצור ושיווקה עשרות אלפים של כוונות Self-Illuminated Flip Backup sights הן ליצרניות הנשק האמריקאיות והן לשוק האזרחי האמריקאי. תודות לשרשרת אספקה אמינה ומהירה תפסה החברה נתח שוק משמעותי בשוק האמריקאי ועל מנת לשמר את מעמדה, הוסיפה וגיוונה את משפחת כוונות הגיבוי עם השקת שתי כוונות הגיבוי החדשות. 

בני קוקיה, סמנכ"ל שיווק ומכירות -  חטיבת שווקים אזרחיים, מספר כי ייחודן של כל כוונות הגיבוי של מפרולייט,  הוא שהן כוונות מתכווננות, המצוידות במקור הארה, המאפשר ירי מדויק גם בשעות הערב והלילה. הכוונות אינן מפריעות או מונעות שימוש בכוונות אופטיות, הן קלות לתחזוקה וידועות כעמידות ואמינות לאורך השנים.

קוקיה מודה כי החברה היא אחת מהנשכרות העיקריות לביקושים המוגברים בשוק האמריקאי לכוונות אופטיות וכוונות יום/לילה לאקדחים. נקודות המכירה בארה"ב דיווחו על ביקושים מוגברים בקרב אזרחים וציידים לכוונת FORESIGHT שהושקה ושווקה לראשונה בשנת 2020, לכוונת מפרו 21, לכוונת ה-RDS PRO VII עם לו"ש (לוח שנתות) ירוק ואדום ולכוונת ה-MicroRDS. בזכות הערכות נכונה, השכילה החברה בישראל לספק ולענות במהירות לביקושים המוגברים לאורך שנת 2020, והכל תוך כדי עמידה במגבלות הקורונה (משמרות, קפסולות וכו').  

קוקיה מסכם ואמר כי " שנת 2020 העצימה את חוזקה של מפרולייט. בזכות מגוון עשיר של כוונות אופטיות לרובים וכוונות יום/לילה לאקדחים, כמו גם השקה מוצלחת של מוצרים חדשים, העמקת הנוכחות של החברה באלפי נקודות מכירה בארה"ב ובאתרי הסחר העיקריים, לצד שרשרת אספקה יעילה ומהירה ומסירות יוצאת מן הכלל של עובדינו בארץ ובארה"ב, אנו יכולים להיות גאים מאוד בהישגינו. שנת 2021 נפתחה בחוזקה ואנו מקווים להתמיד, לחדש ולהפתיע גם השנה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית