סטארט-אפ AI ישראלי יתחזק גשרים ומנהרות באוסטרליה

חברת Dynamic Infrastructure הישראלית פיתחה את מערכת הלמידה העמוקה הראשונה בעולם לתחזוקת גשרים ומנהרות, וכבר שימשה לניתוח של יותר מ-1,000 גשרים ברחבי העולם

סטארט-אפ AI ישראלי יתחזק גשרים ומנהרות באוסטרליה

BIGSTOCK/Copyright: evdoha

חברת הסטארט-אפ הישראלית Dynamic Infrastructure זכתה בחוזה ראשון באוסטרליה. במסגרת החוזה, אזור  Horsham Ruralבמדינת ויקטוריה יחל להשתמש בשרות המבוסס בינה מלאכותית לתחזוקה של עשרות גשרים ונכסי תשתית אחרים.

במסגרת הפתרון שמספקת החברה, ניתן לעבד  באופן אוטומטי תמונות וחומרים וויזואליים קיימים ולזהות סיכוני תחזוקה עתידיים ופגמים שמתהווים בגשרים ובמנהרות. המערכת מספקת התראות לאנומליות בתנאי התחזוקה או התפעול, לפני שהשינויים הופכים לכשלים או גורמים להתמוטטות של גשר או מנהרה.

לפי נתונים של ארגון Austroads, עומס התעבורה בגשרים של אוסטרליה וניו זילנד, שהוקמו לפני עשרות שנים, צפוי לגדול ב-5.6% מדי שנה. עלויות התחזוקה השנתיות של 33,500 הגשרים הפרוסים ביבשת נאמדות ב-100 מיליון דולרים אוסטרליים ועלויות ההקמה של גשרים חדשים שיחליפו גשרים מסוכנים עלולות להגיע למיליארדי דולרים. כדי להתמודד עם הסיכונים הכריזה ממשלת אוסטרליה שתממן שיקום של 205 גשרים ברחבי המדינה. 

 "אוסטרליה משקיעה מאמצים אדירים ליישום טכנולוגיות מתקדמות לתחזוקת רשת התחבורה שלה. לאור גודלם של מתקני התשתית ומספרם הרב חברות כמו שלנו נהנות מעניין רב", מסר סער דיקמן, מייסד משותף ומנכ"ל Dynamic Infrastructure. "אנו מקווים שנוכל לפרסם התקשרויות נוספות באוסטרליה בחודשים הקרובים".

החברה הוקמה ב-2018 על ידי דיקמן ועמיחי כהן, שחברו לקבוצת מומחים בארה"ב ובאירופה בעלי חזון משותף – ליצור "תיקים רפואיים" ויזואליים לתשתיות אזרחיות גדלות ולרתום בינה מלאכותית כדי לזהות נקודות סיכון בהם והתפתחויות עתידיות. בנוסף למרכז הפיתוח בישראל, לחברה שני סניפים בניו יורק ובברלין, וסה״כ מועסקים בה 14 עובדים. 

 

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל