ריימנטאל הגיעה לטווח של 76 ק"מ עם פגז ארטילריה

החברה תספק מספר אלפי פגזי ארטילריה קונבנציונליים ולטווח-ארוך וכן מטענים מודולריים טקטיים למדינת נאט"ו, בשווי של כ-25 מיליון אירו

https://youtu.be/fsasSdH7sG8

חברת ריימנטאל הגרמנית הודיעה השבוע (שני) כי מדינה החברה בארגון נאט"ו ביצעה הזמנה לתחמושת ארטילרית מודרנית בשווי של כ-25 מיליון אירו. חברת הבת הדרום-אפריקאית של ריימנטאל, Rheinmetall Denel Munition, תספק מספר אלפי פגזי ארטילריה קונבנציונליים ולטווח-ארוך ממשפחת פגזי Assegai ( ו-V-LAP) וכן מטענים מודולריים טקטיים מסוג M92 Assegai. המסירה החלה כבר בדצמבר 2020 והיא אמורה להסתיים עד מאי 2021. 

לדברי ריימנטאל, המטענים המודולריים הטקטיים המיוצרים על ידי Rheinmetall Denel Munition מיועדים להניע פגזי ארטילריה ממערכות תותחי 155 מ"מ. מערכת הטעינה מותאמת בדיוק למערכות הנשק הספציפיות של הלקוח ופגזי הארטילריה מותאמים לקבלת יעילות מרבית.

העיצוב המודולרי שלהם מפשט את הלוגיסטיקה ומקל על הטיפול במערכות ארטילריה עם הנעה עצמית. מטעני אסגאי מציעים גם יתרונות נוספים: הפחתת שחיקת הקנה וייצור רשף לוע מועט יותר. היתרון הראשון מביא לחיי קנה ארוכים יותר ואילו השני מקשה על האויב לזהות את הארטילריה.

לריימנטאל וחברת-הבת הדרום-אפריקאית שלה Rheinmetall Denel Munition מומחיות מוכחת במערכות אש עקיפות מתקדמות. החברה מספרת בהודעתה כי במבחן ירי שנערך בדרום אפריקה בשנת 2019, השיגו ריינמטאל וחברת-הבת שלה מספר שיאי טווח חדשים עבור ירי ארטילרי עקיף עם תותחים שונים, והגיעו לטווחים מרביים של עד 76 ק"מ.

תצוגת יכולות והישגים טכנולוגיים זו עוררה את העניין של משתמשי ארטילריה ברחבי העולם. Munition Rheinmetall Denel החלה בגישת פיתוח מדורגת, כולל שיפור מתמיד ביכולת הטווח של תחמושת ארטילרית. תצוגת הטווח הזו  הוכיחה את הפוטנציאל של השלב הראשון ומחזקת את מטרתה של Rheinmetall Denel Munition לעמוד בדרישת טווח שצוינה על ידי המשתמשים של יותר מ-155 ק"מ.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית