כמעט הצליח: הונאת BEC לבית"ר ירושלים 

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הנהלת בית"ר ירושלים מנעה עוקץ של כ-12 מליוני ש"ח באמצעות זיוף תכתובות דיגיטליות ושיחות טלפון 

bigstock

על פי דיווח באתר ONE, הנהלת בית"ר ירושלים מנעה ניסיון עוקץ המבוסס על זיוף מיילים, פקסים, שיחות טלפון וחתימות של אנשי המועדון. 

על פי הפרסום, הקבוצה מסרה: “כאשר פנינו אל המועדונים, גילינו כי בימים האחרונים נשלחו אליהם מיילים, פקסים וכמו כן זויפו שיחות טלפון וחתימות של אנשי המועדון, המנכ"ל, סמנכ"ל הכספים והמזכירה, כולל חותמת המועדון, בהם התבקשו המועדונים להעביר את הכספים להונג קונג (קינדה) ולסינגפור (גרסיה).

“הבעלים והנהלת המועדון, בליווי היועץ המשפטי עו”ד רונן מוזסון, פעלו במהירות אל מול הקבוצות, אשר ביטלו את הוראות התשלום לאחר שכבר העבירו את הכסף לחשבונות הפיקטיביים, ובימים הקרובים הוא צפוי להגיע לחשבון של בית"ר. במקביל פנתה בית”ר אל מחלקת הסייבר של המשטרה על מנת שתחקור את הנושא לעומק”. 

על פי דיווח של מאקו, סכום ההונאה עומד על כ-12 מליוני ש"ח. "בבית"ר ישנו חשד כי מדובר ב"כנופיית" סייבר והגישו פנייה למשטרה על מנת שתחקור את הנושא. כמו כן, על פי אנשי בית"ר ירושלים, גם המזל שיחק תפקיד מבחינת המועדון, שכן הכסף מאתונה ומקנזס סיטי עדיין לא הועבר באופן רשמי, והמועדונים המדוברים הספיקו לעצור בזמן את התהליך", נכתב בפרסום. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית