CardinalOps הודיע על השלמת סבב גיוס סיד בסך 6.5 מיליון דולר

הטכנולוגיה של החברה מספקת אוטפימיזציה למערכות SIEM ו-SOC

קרדיט: CardinalOps

סטארטאפ הסייבר CardinalOps הודיע על השלמת סבב גיוס סיד בסך 6.5 מיליון דולר, בהובלת גלילות קפיטל, באטרי וונטצ׳רס ומשקיעי אנג'ל בתחום הסייבר. החברה הוקמה על ידי צוות יזמי סייבר סדרתיים, מיכאל מומצ׳וגלו המשמש כמנכ"ל ויאיר מנור סמנכ"ל טכנולוגיה.

מומצ׳וגלו כבר גייס השקעה למיזם הקודם שלו מבאטרי וונטצ׳רס והיה ההשקעה הראשונה שביצעה קרן גלילות קפיטל לאחר הקמתה. הוא הקים בעבר את LightCyber שנמכרה לפאלו אלטו נטוורקס תמורת 120 מיליון דולר ולימים הפך לפעילות ה- Cortex XDR של החברה לגילוי תקיפות מתקדמות. במקביל באותה תקופה גם מנור ביצע אקזיט לסטארטאפ הסייבר Netonomy שנמכר ל- Allot בשנת 2018.

CardinalOps הוקמה לפני שנה בתחילת 2020, מומצ׳וגלו עזב את פאלו אלטו לאחר שלוש שנים בהן סייע להטמיע בארגון את הטכנולוגיה שמכר. הוא חבר למנור להקמת המיזם החדש בהמשך להכרותם מהשירות הצבאי ביחידה 8200 שהמשיכה לאורך השנים גם לאחר השחרור. השניים טסו להציג את המוצר עליו הם עובדים בתערוכת RSA, תערוכת הסייבר הגדולה והחשובה בעולם שנערכה בקליפורניה.

"זו הייתה ההזדמנות האחרונה של כל התעשייה להיפגש פנים מול פנים לפני שהקורונה טרפה את הקלפים, כשחזרנו לישראל הוכרז על מצב חירום בקליפורניה בשל התפרצות המגפה וכל החוזרים לארץ קיבלו הוראה להיכנס לבידוד", אומר מומצ׳וגלו.

"באותה תקופה חשבנו איך יוצרים חיכוך עם לקוחות פוטנציאליים ללא מפגש פיזי ויוצרים את האמון להכניס את המוצר שלנו פנימה לארגון, כדי לקבל גישה למידע ארגוני רגיש. חצי שנה של טיסות, מלונות ונסיעות ממקום למקום הומרו להרבה מאוד זומים. בסופו של דבר זו הייתה שנה מוצלחת. הבאנו כדיזיין פרטנרס חברות אנטרפרייז גדולות ותאגידים בינלאומיים, למדנו את הצרכים של הלקוחות ועיצבנו את המוצר שיקלע וייתן מענה לצרכים המיידיים שלהם."

"ההיסטוריה מלאה בסיפורים על מקרים בהם הייתה התראה איפשהו, אבל לא ראו ולא שמעו אותה עד לתחקור לאחור לאחר שקרה האסון", אומר מומצ׳וגלו. "המערכת שלנו מאפשרת לנהל נכון את פתרונות הסייבר בנקודות בהן השימוש בהם מתפרק. רוב הארגונים עסוקים בלקנות מוצרים אך אין את האנשים והידע בשטח לנהל את הקונפיגורציה והחוקים של עשרות מוצרים, פה נוצר סקייל שקשה לעמוד בו בניהול אנושי, הוא גדול מדי ומורכב מדי. אנו מביאים את האוטומציה שתאפשר ליישם עבודה אופטימלית של כל ההגנות שרכש הארגון."

ב- CardinalOps מועסקים 15 עובדים במרכז הפיתוח בתל אביב. ההשקעה תאפשר לחברה להגדיל את כח האדם בעשרה עובדים נוספים בעיקר בארה"ב בתפקידי מכירות ושיווק. "השנה הוכחנו שאנו יודעים למכור מישראל, אבל בעולם שיוצא מקורונה חשוב להחזיר את מערכי המכירה לארה"ב קרוב ללקוחות. זה מוכיח את המחויבות מול הלקוח שאתה מגיע אליו קרוב באופן אישי", אומר מומצ׳וגלו. "זה עניין של זמן ובלתי נמנע עד שתחום המכירות יחזור להיות לוקאלי ברובו. מכירות מדויקות לשווקים הן ענין תרבותי של שפה משותפת, חשוב לתמוך בהן בעזרת אנשים המגיעים מאותה תרבות רקע ולאום."

"ישנה מגמה מבוססת בתעשיית הסייבר של יישום AI לאוטומציה של איתור והתמודדות עם איומים, ולכן הופתענו ללמוד כיצד תהליכי הנדסת SOC בסיסיים נותרו ידניים ולא יעילים. מיכאל ויאיר זיהו פער משמעותי בשוק ופיתחו את הפלטפורמה החדשנית הזו לאוטומציה של משימות הנדסיות מרכזיות, אשר ישפיעו משמעותית על יכולת ההתגוננות בארגונים." אומר איציק פרנאפס, שותף כללי, באטרי וונטצ׳רס.

"כאשר ניתנה לנו ההזדמנות לעבוד שוב עם יזם כמו מיכאל, קפצנו על ההזדמנות. מיכאל הוא איש חזון שיש לו רקורד מוכח של בנייה ומסחור של מוצרים מצליחים", אומר אריק קליינשטיין, מייסד שותף בגלילות קפיטל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית