Quali גייסה 54 מיליון דולר

Quali פיתחה את פלטפורמת CloudShell שפיתחה עבור החברות הציבוריות והחדשניות ביותר בעולם בהן:  סיסקו, מיקרוסופט, דל, ורייזון, ואחרים 

באדיבות Quali

חברת Quali, העוסקת באוטומציה של תשתיות מחשוב, תקשורת וענן, הודיעה על סבב גיוס חדש בהיקף של 54 מיליון דולר, בהובלתן של הקרנות Greenfield Partners ו-JVP. החברה תשתמש בכספי הסבב כדי להרחיב את בסיס הלקוחות.

פלטפורמת CloudShell של חברת Quali מפשטת את תשתית הענן והופכת אותה לנגישה ומאובטחת יותר לצורך פיתוח והטמעה של אפליקציות, תוך האצת תהליכי הפיתוח והטרנספורמציה הדיגיטלית. המטרה של Quali היא לאפשר לארגונים להתמודד מול מורכבות תשתיות הענן והטכנולוגיות הנלוות מבלי להשקיע מאמצים ניכרים וזמן יקר ולאפשר לצוותי הפיתוח לפתח, לבדוק ולהטמיע יישומים באופן עצמאי וקל.  

בעוד ששחקניות מסורתיות בתחום התשתית כקוד (Infrastructure as Code (IaC מתמקדות בפנייה לקבוצה קטנה של מומחים, הטכנולוגיה של Quali מפשטת את חוויית המשתמש לכלל צוותי הפיתוח וצרכני הענן ולמעשה הופכת את תשתית הענן, על המורכבות שלה, לטריוויאלית.  

“הזמן והמורכבות הנדרשים לצורך הקמה ותפעול של תשתיות ענן מכבידים על צוותי פיתוח. Quali מאפשרת למפתחים לפתח, לבודקים לבדוק, למתכננים לתכנן, ולמפעילים להפעיל על ידי מתן גישה בטוחה ופרודוקטיבית לתשתיות ענן היברידיות",  אמר מנכ"ל Quali, ליאור קוריאט. "מאז סבב הגיוס האחרון בשנת 2018, החברה חוותה צמיחה מהירה במכירות, הגבירה את החדשנות בפלטפורמה שפיתחה, והגדילה  את צוות העובדים שלה ברחבי העולם". 

בנוסף להמשך התמיכה מצד המשקיעים הקיימים Kreos Capital, הגיוס החדש מקדם בברכה גם את Hamilton Lane כמשקיע חדש. "Quali הוכיחה את מקומה כמובילת שוק בתחום ה DevOps בקרב תאגידים וחברות גלובלויות משמעותיות ובמגוון מגזרים", אומר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP. " אנו מברכים על שילוב הכוחות עם שי גרינפלד, שותף מנהל בגרינפילד פרטנרס, ובועז דינטה, שותף מנהל בקומרה קפיטל, שסייעו בבניתן של כמה מחברות המשמעותות בתחום הזה כמו Jfrog , Big Panda ואחרות.״ 

יואב צרויה: "עם האימוץ ההולך וגובר של שיטות עבודה מתקדמות בתחומי ה-DevOps ו- CI/CD, גוברים גם האתגרים הקשורים להרחבת היישום של פרקטיקות אלה - הסרת צווארי בקבוק תפעוליים, הפחתת עלויות ואיחוד תשתיות. Quali מתמקדת ביצירת תשתית אוטומטית שמאפשרת ל CRO להתמקד במכירות במקום לדאוג למיכון הדגמות והוכחות היתכנות,למפתחים להתמקד בפיתוח במקום לבזבז משאבים על ניהול IT ותשתיות ענן."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית