איווקו תספק 1,000 משאיות טרקר 8X8 לצבא גרמניה

כל המשאיות עומדים בסטנדרט רמת הפליטה החדשה ביותר של EURO-6 ויסופקו עם תא נהג מוגן המציע כיום את הרמה הגבוהה ביותר של הגנה מפני ירי בליסטי, מיקוש אב"כ, ומטעני צד

איווקו תספק 1,000 משאיות טרקר 8X8 לצבא גרמניה

צילום: מתוך אתר האינטרנט של חברת Iveco

חברת איווקו (Iveco) האיטלקית הודיעה כי המשרד הפדרלי הגרמני לציוד, מידע טכנולוגי ותמיכה בשירות עבור צבא גרמניה, (BAAINBw) העניק לה חוזה לאספקה של עד 1,048 משאיות טרקר (Trakker) לצבא הגרמני, שיסופקו בשנים 2021-2028.

לדברי החברה, הפרויקט יתחיל עם אספקה ראשונית קבועה של 224 רכבי 8x8 ממגוון משאיות ה- Trakker הצבאיות שלה, אשר יסופקו בחמש תצורות שונות להובלת מכולות ISO – חלקן עם מנופים הידראוליים ומערכות כננת.

כל המשאיות עומדות בסטנדרט רמת הפליטה החדשה ביותר של EURO-6 ויסופקו עם תא נהג מוגן, המציע את הרמה הגבוהה ביותר של הגנה מפני ירי בליסטי, מיקוש אב"כ, ומטעני צד. בנוסף, מספקים תאים אלו נוחות גבוהה לצוות המשאית, ומיועדים להכיל מגוון מערכות תקשורת ופיקוד צבאיות מודרניות.

במהלך השנים האחרונות סיפקה איווקו כ-2,000 כלי רכב ממגוון המוצרים הרחב שלה לצבא הגרמני, כולל גרסאות מותאמות אישית מוגנות – דוגמת TEP-90, STW-8x8, Tipper-8x8, Tractor-6x6, ו-ISO-container-transport-8x8.

אולי יעניין אותך גם