מטווחי ירי חדשים לכוחות המיוחדים ההולנדיים

הקמת המתקנים החדשים נועדה לספק לכוחות המיוחדים את התשתית הדרושה לאימוני ירי על סמך קריטריונים מודרניים
 

https://www.defensie.nl/organisatie/marechaussee/eenheden/brigade-speciale-beveiligingsopdrachten

הכוחות המיוחדים של צבא הולנד יקבלו שני מטווחי ירי חדשים, שכל אחד מהם מורכב משילוב של מטווח ירי ומרכז צלפים. ההערכה היא שתקציב הקמת שני המתקנים מוערך ב-25 מיליון ל-100 מיליון יורו.

האתר הגרמני Soldat und Technik מספר כי הקמת המתקנים החדשים נועדה לספק לכוחות המיוחדים את התשתית הדרושה לאימוני ירי על סמך קריטריונים מודרניים. שני המתקנים אמורים להיבנות על פי אותם קריטריונים. מטווח ירי, שיכול לשמש גם באש חיה וגם עם תחמושת אימונים, ישמש לאימוני ירי מטווח קרוב כולל תרגול לחימה מציאותית באזורים עירוניים.

במרכז הצליפה יהיה מסלול פנימי באורך של  100 מטרים וב-270 מעלות. על מנת להבטיח את בטיחות צוות ההדרכה וצוות התפעול, בשני המתקנים יהיו מלכודות קליעים ניידות ומערכת אוורור מכנית. המתקן בסוסטרברג (Soesterberg), שייפתח ב-2021, מיועד עבור Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten, יחידת הכוחות המיוחדים של הז'נדרמריה ההולנדית, שניתן להשוות אותה ליחידה GSG 9 הגרמנית, ועבור יחידת "כוחות המבצעים הימיים המיוחדים של הולנד" (MARSOF), שהיא יחידת הכוחות המיוחדים של חיל הים ההולנדי.

המתקן באוסנדרכט (Ossendrecht) אמור להיות זמין כמתקן אימונים חדש עבור Corps Commandotroepen, הכוחות המיוחדים של צבא הולנד, החל משנת 2024.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית