מיקרוסופט ישראל ממנה מנהל אבטחת מידע לאומי

איציק צלף מונה למנהל אבטחת המידע הלאומי של מיקרוסופט ישראל

איציק צלף. צילום: מיקרוסופט

מיקרוסופט ישראל, מודיעה היום על מינויו של איציק צלף, למנהל אבטחת המידע הלאומית (National Security Officer). בתפקידו החדש, יהיה צלף אחראי על תחום אבטחת המידע כחלק מפעילות חטיבת המגזר הציבורי. מינוי זה הוא צעד נוסף כחלק מהמהלך האסטרטגי של מיקרוסופט העולמית, במסגרתו מקימה תשתית ענן חכם מקומית בישראל.

בתפקידו האחרון, שימש צלף כמומחה פתרונות סייבר בגוף שירותי האבטחה העולמי של מיקרוסופט והוביל מספר מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית מונחות סייבר עבור לקוחות וארגונים גדולים בישראל, באירופה ובמזה"ת. בתפקידו הנוכחי, יתמקד צלף בהובלה, בחיזוק הקשר וביצירת שיתופי פעולה בתחומי אבטחת המידע והסייבר מול רשויות ממשלתיות, המגזר הציבורי והבטחוני, לקוחות רגולטורים ולקראת הקמת הענן הציבורי בישראל.

איציק צלף, (47), נשוי + 3, ממתמחה בתחומי אבטחת מידע וסייבר בתחומי הענן וסביבות היברידיות. נמצא במיקרוסופט כשבע שנים, במהלכן שימש במספר תפקידים בתחום הסייבר בחטיבת הייעוץ בישראל, באירופה, המזה"ת ואפריקה.

לדברי רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "אני מאחלת לאיציק צלף הצלחה בתפקידו החדש ומודה לו על תרומתו המשמעותית בחברה עד כה. שירותי הענן הם מנוע חדשנות וצמיחה של המשק הישראלי כולו. אני בטוחה כי מינויו של איציק לתפקיד מנהל אבטחת המידע הלאומית יסייע לנו להמשיך ולהוביל את התחום בישראל".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית