CEVA ו-DARPA מקימים שותפות לחדשנות טכנולוגית

שותפות מסחרית במסגרת יוזמה חדשה של DARPA תספק לחוקרי הסוכנות גישה לכל הפרוטוקולים, כלי הפיתוח והתמיכה של סיוה בכדי לקדם את התוכניות שלהם
 

CEVA ו-DARPA מקימים שותפות לחדשנות טכנולוגית

bigstock

חברת סיוה (Ceva) הישראלית, חברה לתכנון רכיבי מוליכים למחצה המתמחה במעבדי אות ספרתיים ,(DSP) טכנולוגיות קישוריות אלחוטיות וחישה חכמה, הודיעה ​​השבוע (שלישי) על הסכם רישוי פתוח עם הסוכנות האמריקאית למחקרי ביטחון מתקדמים (DARPA) המיועד להאיץ את החדשנות הטכנולוגית עבור תוכניות הסוכנות. השותפות, כחלק מיוזמת ארגז הכלים (ToolBox) של DARPA, מאפשרת לכל הארגונים שמסגרת DARPA גישה לכל הפרוטוקולים, כלי הפיתוח והתמיכה של סיוה בכדי לקדם את התוכניות שלהם.

בהודעתה אומרת החברה, כי ארגז הכלים (ToolBox) של DARPA הוא מאמץ חדש בסוכנות שמטרתו לספק הזדמנויות רישוי פתוחות עם ספקי טכנולוגיה מסחרית לחוקרים העומדים מאחורי התוכניות של DARPA. באמצעות ארגז הכלים של הסוכנות, מגישי הצעות מחקר מצליחים יקבלו גישה רבה יותר לטכנולוגיות ולכלים של ספקים מסחריים באמצעות מסגרות גישה בעלות נמוכה ותחת תנאים משפטיים פשוטים.

עבור ספקים מסחריים, ארגז הכלים של DARPA יספק הזדמנות למנף את המחקר העתידי של הסוכנות וסיכוי לפתח מקורות הכנסה חדשים על בסיס הישגים שהושגו בעזרת הטכנולוגיות שלהם.

סיוה היא מהחברות הטכנולוגיות הראשונות שחתמו על הסכם שותפות מסחרית עם DARPA כחלק מארגז הכלים של הסוכנות, אך קדמו לה החברות Arm ו-Verific. כמורשי גישה לפרוטוקול של סיוה ולכלי הפיתוח והתמיכה שלה, חוקרי DARPA נהנים מאפשרות שימוש בטכנולוגיות העיקריות שמציעה סיוה כדוגמת מעבדי אות ספרתיים (DSP), תקשורת דור חמישי 5G, קישוריות לטווח-קצר, מיזוג חיישנים, עיבוד קול ותמונה ובינה מלאכותית.
 

אולי יעניין אותך גם