Sealed.ai הישראלית מגייסת שלושה מליוני דולרים

החברה הישראלית פיתחה פלטפורמה שמסייעת לארגונים לאכוף בזמן אמת עבירות רגולציה בתחום הפיננסים

Sealed.ai הישראלית מגייסת שלושה מליוני דולרים

אודי ניסימיאן. קרדיט: Nicole FN

היזם עמית בוהנסקי שמאחוריו הצלחות כמו  פוקל אינפו, יוניקודרס חושף לראשונה את הסטארט-אפ החדש שלו בענף הפיננסים. חברת  Sealed.ai אשר פעלה בחשאי היא החברה הרביעית שהקים עד כה בוהנסקי, וזו גייסה עד היום כשלושה מיליון דולר. בין המשקיעים: מריו ניסן ממייסדי Moonbow, הפרסומאי אייל חומסקי ובעלי ענני תקשורת אודי מירון. החברה הוקמה לצידו של היזם אודי ניסימיאן, מנכ"ל החברה. ניסימיאן ניהל עד לאחרונה את פעילות הענן של AWS מול המגזר הממשלתי והביטחוני בישראל.

פלטפורמת Sealed.ai מבוססת בינה מלאכותית לניתוח ושדרוג שיחות. זו ממקדת את פתרונותיה בעיקר לחברות פיננסיות אשר מנהלות שיחות שוטפות עם לקוחותיהן תחת רגולציה קפדנית – ומסייעת באכיפתן השוטפת. המערכת של "סילד" מותאמת ללמעלה מ- 60 שפות וזו מתמללת ומקליטה את השיחות, וכמו כן מזהה התראות בזמן אמת על בעיות קומפליינס.

כל אלו נשמרות בטכנולוגיית ענן ונתוני השיחה מנותחים בהתאם למתבקש על ידי כל חברה. החברה פיתחה תשתית תקשורת גמישה אשר מאפשרת חיבור בצורה לא פולשנית לכל פלטפורמת תקשורת – כגון: מרכזיות טלפוניות, שירותי שיחות ועידה, שירותי שיחות WEB וכמו כן ניטור מליוני דקות שיחה בחודש בזמן אמת תוך אימון מודלי הפעילות הפיננסית של החברה תוך זיהוי והתרעה על עבירות רגולציה.

הקניין הרוחני של Sealed.ai כולל שלושה פטנטים שכבר אושרו בארצות הברית ושני פטנטים שממתינים לאישור. הפטנטים הינם על הטכנולוגיה הבלעדית שפיתחה סילד לניהול שיחות VoIP רציפות ומאובטחות וכמו כן על אופן כריית הנתונים מתוך השיחות בזמן אמת. בכוונת החברה להגיש פטנטים נוספים. 

"העולם ממשיך להתקדם בכל היבטיו מבחינה טכנולוגית וראינו זאת נמרצות במהלך השנה האחרונה כחלק בלתי נפרד מפרוץ נגיף הקורונה אך למרות זאת הטכנולוגיות בשוק הפיננסים נשארו מאחור ואין כל התרעה על עבירות רגולציה. פלטפורמת סילד צפויה להעיד על תחילתו של שינוי עתידי משמעותי בתחום", אומר עמית בוהנסקי.

אודי ניסימיאן: "בדומה למצב בו חברות הפיננסים מחויבות לשמור על ביטחון המידע – נראה כי העתיד מוביל לכך שגם עבירות הרגולציה בתחום יזדקקו להתערבות של פלטפורמת ניתוח ומעקב אחרי שיחות, וזו על מנת לעשות סדר בתחושת המערב הפרוע שקיימת כיום".

אולי יעניין אותך גם